آپلود فایل
صندلی تالار
سازه پارچه ای
کاشت مو
دانلود آهنگ
عطر ادکلن لیلیوم
مانتو اکسون
وبلاگ
نوشته شده توسط : ali

در صورتی که قبلا اکانت گیفت کارت ارزان 1 دلاری استیم Steam ساخته اید یوزنیم و پسورد خود را وارد کنید و در غیر این صورت جهت ساخت اکانت استیم گزینه Join Steam را کلیک کنید و ثبت نام کنید.گیفت کارت ارزان 2 دلاری استیم Steam

سپس وارد اکانت خود شوید و از قسمت بالا سمت راست بر روی یوزرنیم خود کلیک کنید گیفت کارت ارزان 5 دلاری استیم Steam و وارد منوی Account Detail شوید. صفحه ایی همانند عکس زیر نمایان خواهد شد:

سپس گیفت کارت ارزان 10 دلاری استیم Steam بر روی گزینه Add Founds To Your Steam Wallet کلیک کنید تا وارد بخش گیفت کارت ارزان 20 دلاری استیم Steam زیر شوید:

در این مرحله بر روی گزینه Redeem a Steam Wallet Code که در سمت راست قرار دارد کلیک کنید گیفت کارت ارزان 25 دلاری استیم Steam
 و وارد صفحه زیر شوید:

سپس اسکن گیفت کارت استیم که از فروشگاه خرید گیفت کارت خریداری کرده اید را باز نموده و کد گیفت کارت استیم را در کادر وارد کرده و بر روی Continue کلیک کنید.

در صورتی که برای اولین بار قصد استفاده از گیفت کارت ارزان 30 دلاری  استیم را دارید همانند عکس زیر اطلاعات محل سکونت آمریکا از شما در خواست میشود:

گیفت کارت ارزان 50 دلاری استیم Steam

برای پر کردن اطلاعات سکونت آمریکا میتوانید از مشخصات زیر استفاده کنید:

Street Address: 1168 E
Street Address,Line2: Mission BLVD
City: Pomona
State: California  CA
Country: United State
Zip Code: 91766

در نهایت بعد از پر کردن فرم بر روی گزینه Continue  کلیک کنید.

در پایان بعد از ردیم شدن کد و اضافه شدن موفق گیفت کارت به اکانت خود با صفحه زیر روبه رو خواهید شد:

حال میتوانید از اعتبار موجود در اکانت خود برای خرید و دانلود بازی برای خود یا دیگران اقدام کنید.


اگر سوالی دارید می توانید در بخش نظرات مطرح کنید تا تیم پشتیبانی گیفت کارت ارزان 100 دلاری استیم Steam فروشگاه گیفتی پاسخ گوی شما باشد .






:: بازديد از اين مطلب : 390
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

اسامی کارخانه های فرش ماشینی کاشان به صورت جامع تقریبا در جایی ثبت نشده است البته اسامی کارخانه های فرش کاشان برای فروشگاههای فرش اهمیت زیادی دارد ولی معمولا برای بدست آوردن اسامی لیست کارخانجات فرش کاشان بسیار به زحمت می افتند فروشگاههای فرش ماشینی که سفارش فرش 700 شانه ، فرش 1000 شانه و فرش 1200 شانه دارند اکثرا از کارخانجات فرش ماشینی کاشان خرید می کنند. و زمانی که از یک کارخانه فرش ماشینی خرید می کنند و به مشکل برمی خورند به دنبال دیگر کارخانه های فرش ماشینی کاشان هستند و در این مواقع اسامی کارخانه های فرش ماشینی تولید کننده برایشان اهمیت دارد که بهترین را آن جستجو کردن در اینترنت می باشد.

روپله ای ۷۰۰ شانه

شاید برایتان جالب باشد که بدانید تولیدات فرش فقط فرش ۷۰۰ شانه ، فرش ۱۰۰۰ شانه و فرش ۱۲۰۰ شانه و قالیچه نیست. بلکه تیکه هایی در ابعاد خیلی کوچک نیز بافت میشود و جزء تولیدات شرکت های فرش میباشد مانند روپله ای ۷۰۰ شانه.
فرش روپله ای ۷۰۰ شانه در ابعاد ۸۰×۲۵ و ۷۰×۲۵ و … بافت میشود و لازم به ذکر است که کیفیت و جنس و مرغوبیت این روپله ها مانند فرش های تولید شده شرکت فرش هماهنگی داشته و راحت میتوان روپله ای را با فرش های مصرفی ست کرد تا خانه ای شکیل تر و مکانی جذاب تری داشته باشیم.

 

فرش 1000 شانه قیمت

تنوع در فرش مدرن کاشان بسیار زیاد می باشد. به نوعی که خریداران گاهی مطمئنا به راهنمایی زیادی برای انتخاب و خرید نیاز دارند. به همین دلیل ما تصمیم داریم در خرید انواع فرش کاشان به شما کمک کنیم. فرش 1000 شانه از جمله فرش های بسیار معروف و خوش طرح می باشد که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. فرش 1000 شانه در طرح ها و رنگ های مختلف موجود می باشد . در فرش کاشان فرش 1000 شانه بسیار با ارزش و قابل می باشد تا جایی که بسیاری از افراد نمی توانن تفاوتی بین فرش دستبافت و فرش ماشینی کاشان پیدا کنند. دلیل جذابیت و زیبایی بسیار بالای این فرش  تراکم بالای این فرش می باشد.

فرش 700 شانه قیمت

فرش 700 شانه قیمت متفاوتی دارد چرا که بعضی از فرش های 700 شانه با دستگاهه ای تکسیما تولید می شود اما بعضی دیگر با دستگاه های بهتر از این رو فرش 700 شانه قیمت با دستگاههایی که بهتر هستند گران تر و با کیفیت تر می باشند.

فرش گرد

همه میدانیم که همیشه از فرش ماشینی به عنوان نوعی وسیله مصرفی استفاده نمی شود. مانند استفاده از فرش گرد. این نوع فرش را معمولا در قسمت هایی استفاده می کنند که بیشتر جنبه تزئینی دارد.
از فرش فانتزی گرد معمولا در وسط مکان های بزرگ استفاده می کنند یا روی فرش را مبل های زیبا میگذارند تا دکوراسیون زیبایی را بیافرینند. تولید فرش گرد اصلا برای تولید کننده ها به صرف نیست چرا که مساحت زیادی را در برمیگیرد اما تولید کننده برای جلب رضایت مشتری سعی در تولید این نوع فرش می کنند.
فرش گرد 700 شانه کیفیت فرش 12 متری 700 شانه و از نظر جنس و البته طرح و رنگ هیچ تفاوتی ندارد و تفاوت این فرش و فرش 6 متری یا 9 متری و 12 متری در ابعاد آنها می باشد.
برای تولید فرش ابریشم گرد از نقشه مخصوص خود آن استفاده می شود و طرحی را که در فرش ابعاد مستطیل شکل بافت می شود از قبل در نقشه طرح ریزی می شود که این کار توسط نقشه کشی های افراد متبحر انجام می شود و بعد از آن طرح را به دستگاه معرفی کرده و دستگاه شروع به بافت فرش می کند.
فرش گرد فرشی نیست که همه مردم از آن استفاده کنند و همان طور که گفتیم جزء لوازم مصرفی و لازمه نیست اما اگر در مکانی از آن استفاده شود بسیار زیبا و شکیل می باشد.

اسامی کارخانه های فرش کاشان به صورت جامع تقریبا در جایی ثبت نشده است البته اسامی کارخانه های فرش کاشان برای فروشگاههای فرش اهمیت زیادی دارد ولی معمولا برای بدست آوردن شماره تلفن کارخانه های فرش کاشان بسیار به زحمت می افتند فروشگاههای فرش ماشینی که سفارش فرش 700 شانه ، فرش 1000 شانه و فرش 1200 شانه دارند اکثرا از کارخانجات فرش ماشینی کاشان خرید می کنند. و زمانی که از یک کارخانه فرش ماشینی خرید می کنند و به مشکل برمی خورند به دنبال دیگر کارخانه های فرش ماشینی کاشان هستند و در این مواقع اسامی کارخانه فرش ماشینی برایشان اهمیت دارد که بهترین را آن جستجو کردن در اینترنت می باشد.

فرش 12 متری

فرش ماشینی 12 متری یکی از تولیدات کارخانه های فرش ماشینی میباشد که در ابعاد 4*3 بافت میشود.فرش ماشینی 12 متری نیز مانند فرش 9 متری ماشینی به صورت فرش 700 شانه یا فرش 1000 شانه یا فرش 1200 شانه تولید میشود و به طور کلی وقتی صحبت از متراژ فرش ماشینی میشود و هیچ ربطی به تراکم و شانه فرش ندارد.فرش ماشینی میتواند به صورت قالیچه باشد اما با 1200 شانه و تراکم 3500 و میتواند فرش 12 متری باشد با کمترین شانه و تراکم.فرش ماشینی 12 متری در طرح و نقشه های مختلف بافت میشود و چون ابعاد کوچکی ندارد طرح و نقش در این فرش به وضوح رخ نمایی میکند.
بسیاری هستند که به جای فرش 12 متری از دو تخته فرش 6 متری استفاده میکنند اما باید بگوییم که استفاده از یک تخته فرش ماشینی 12 متری بهتر از دو تخته فرش ماشینی 6 متری است چرا که نقشه و طرح جالب تری را میتوانیم به رخ بکشانیم.

خرید اینترنتی فرش

خرید اینترنتی فرش ارزان قیمت ماشینی در سال های اخیر زیاد شده است و به همین دلیل بسیاری از افراد با طراحی وبسایت خرید اینترنتی فرش ماشینی اقدام به فروش فرش ماشینی به صورت اینترنتی می کنند





:: بازديد از اين مطلب : 455
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

جدیدترین اثر از هنرمند محبوب کشورمان بابک جهانبخش سوم دی ماه ۹۵ منتشر شد. نام این اثر منظومه احساس است که ملودی آن را خود بابک جهانبخش و تنظیم را سعید شمس انجام داده است. میکس و مسترینگ کار توسط رضا پور رضوی انجام شده و ترانه کار را محسن شیرالی سروده است.

 دانلود آهنگ جدید از بابک جهانبخش بنام منظومه احساس

چه روزی داره لبخندت همین معجزه ی تازه

که زیبایی هر چیزی منو یاد تو میندازه

فقط یکبار تو رو دیدم شروع یک نیاز میشه

یه آن کنار تو بودن یه عمر خاطره ساز میشه

چی تو چشمات داری که منو اینجوری میگیره

همین که تو رو می بینم زمان از دست من میره

مثل خورشید دلچسبی شبیه ماه پره رازی

از این خونه داری منظومه ی احساس می سازی

دیگه کار از فراموشی گذشته اتفاق افتاد

فراموش کردنت از عمر من بیشتر زمان می خواد

تو دنیایی منی اینو کنارت تجربه کردم

که دنیا گردیه اینکه دارم دور تو می گردم

 

برای دانلود آهنگ جدید منظومه احساس از بابک جهانبخش میتوانید به سایت موزیک جدید ایرانی مراجعه کنید. همچنین در این سایت می توانید به قسمت دانلود موزیک ویدیو جدید و دانلود آلبوم جدید بروید و موزیک ویدیوها و آلبوم های جدید از این هنرمند محبوب کشورمان را دانلود نمایید.

 



:: بازديد از اين مطلب : 441
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : دو شنبه 6 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

فروشگاه اینترنتی سارین شاپ

امروزه خرید کردن به صورت اینترنتی در دنیا روزبه روز به صرفه تر و مناسب تر از زمان گذشته شده است و این اجازه را به خریداران می دهد قیمت ، کیفیت و خدمات کالای ارائه شده را مقایسه کنند به این ترتیب این اجازه را به خریداران می دهد بیشتر از گذشته ترجیح بدهند بسیاری از خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام دهند در بسیاری از موراد بدین صورت هست خریداران قبل از خرید به آسانی محصول انتخابی خود را از فروشگاه ها انتخاب کرده سپس آن را از اینترنت خریداری می کنند زیرا با توجه به قیمت به صرفه تر است در بعضی از نقاط دنیا مانند آمریکا تعداد فروش هایی که از طریق اینترنت صورت می گیرد بیتر از فروش های حضوری صورت می گیرد و این امر عرضه کننده گان را به فکر واداشته علاوه بر خرید حضوری بستر مجازی برای این نوع خریداران فراهم بکنند و این اتفاق خوب هروز  در ایران در حال گسترش می باشد فروشگاه های بسیاری سالانه در نت ایران به فعالیت می پردازند و فروشگاه سارین از جمله این فروشگاه ها می باشد.
در فروشگاه سارین محصولات ساعت دخترانه و ساعت های  مردانه عرضه می گردد شما می توانید علاوه بر خرید ساعت به خرید لباس همچنین کیف و کفش خود  بپردازید فروشگاه سارین روز به روز در حال پیشرفت می باشد
امیدواریم با ارائه قیمت مناسب به همراه کیفیت مناسب محصولات محیطی عالی برای شما عزیزان فراهم کنیم.

 



:: بازديد از اين مطلب : 396
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : پنج شنبه 2 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

صرافی

در لغت به معنای داد و ستد انواع پول است. پیدایش آن به عنوان یک حرفه را می‌توان ناشی از نیاز مردم به تعیین و صحت وزن و عیار مسکوکات گوناگونی دانست که در قرون پیشین رواج داشتند و ناآگاهی از وزن و عیار صحیح آنها می‌توانست زیان بار باشد. صرافی ریشه بانکداری مدرن امروزی است.

با استفاده از پول کاغذی در قرن ۱۷ و ایجاد بانکداری مدرن و نرخ تبدیل شناور بین پولهای مختلف بازارهایی مانند فورکس شکل گرفت.

ارسال حواله کانادا

تاریخ صرافی اعتماد به زمانهای قدیم باز می‌گردد.  در کتاب مقدس به صرافی اشاره شده است. در زمان معبد دوم اورشلیم در حیات معبد تعداد زیادی افراد به شغل صرافی اشتغال داشتند. این افراد پولهای رومی و یونانی که دارای عکس خدایان آنها بود با پول یهودی که تنها پول قابل استفاده در معبد بود تعویض می‌کردند. عیسی مسیح در اناجیل جهارگانه با این صرافان به شدت برخورد می‌کند و آنان را کسانی می‌داند که خانه خدا را تبدیل به لانه دزدان کرده‌اند.
در زمانهای قرون وسطی در اروپا صرافی در کانادا بیشتر شهرها دارای واحد پولی خود بودند که دارای نقش حاکم آن شهر بود. وقتی یک غریبه وارد شهر می‌شد مجبور بود پول همراه خود را با پول آن شهر تعویض کند. صرافان در این زمان این پول خارجی را محک می‌زدند و آن را با پول محلی عوض می‌کردند. بیشتر انتقالهای وجه بزرگ با سکه انجام نمی‌شد و تنها به وسیله صراف از حساب یک نفر به حساب فرد دیگر منتقل می‌شد.

پی پال

با گسترش کار صرافها آنها به وام دادن نیز پرداختند. شوالیه‌های تمپلار به زائران اورشلیم وام می‌دادند.
به دلیل اینکه صرافی در مالزی در امپراطوری عثمانی پولهای بسیار مختلفی مورد استفاده بود نیاز به صراف برای محک زدن و تعویض این پولها وجود داشت. به دلیل اینکه در دین یهودیت گرفتن سود بر روی پول از غیریهودی (جنتیل) ممنوع نیست در بیشتر کشورهای اسلامی شغل صرافی به صورت اختصاصی در دست یهودیان بود. اروپاییانی که از عثمانی دیدن می‌کردند ابراز می‌کردند که اقتصاد عثمانی بدون حضور این یهودیان صراف قابل ادامه نیست. بسیاری صرافان متهم می‌شدند که گوشه‌های سکه را بریده و یا در وزن آن تقلب می‌کنند
در ایران کارمزد وسترن یونیون نیز به دلیل اینکه در دین اسلام سودگرفتن بر روی پول ممنوع محسوب می‌شد این تجارت به صورت کامل در اختیار یهودیان بود. در قرن نوزدهم تقریباً تمامی یهودیان شیراز به صرافی اشتغال داشتند.

وسترن یونیون چیست

صرافی اعتماد در ایران به رغم تکامل خود دراواخر قرن نوزدهم، با رقابت شدید بانک استقراضی روس و بانک شاهنشاهی ایران، که علاوه بر آشنایی با فنون جدید بانکداری با حمایت دولت‌های روسیه، انگلستان و ایران نیز برخوردار بودند روبرو شد. در سالهای بعد بسیاری از صرافان به ورشکستگی کشانده شدند و دیگر هیچگاه نتوانستند نقش پیشین خود را باز یابند. حواله وسترن یونیون طی چند دههٔ اخیر صرافان بیشتر در زمینه داد و ستد مسکوکات طلا و نقره و ارزهای خارجی، و به طور محدود در زمینه اعطای وام‌های کوچک، فعالیت داشته‌اند.

آیا وسترن یونیون بهترین روش پرداخت است؟

نرخ حواله وسترن یونیون به دلیلی کارمزدهای بالایی که بر اساس کشور مقصد و رقم ارسالی تعیین می گردد و همچنین نرخ نبدیل نسبتا بالا، اساسا روش گرانی جهت انتقال پول است. به عنوان مثال جهت ارسال 1000 دلار به کشور آمریکا 50 دلار کارمزد دریافت می کند.البته این نرخ جهت کشورهای مثل فیلیپین یا هند بسیار کمتر است و به عنوان مثال جهت ارسال 1000 دلار به فیلییپین از طریق وسترن یونیون فقط 8 دلار کارمزد پرداخت محاسبه می شود.

نکته برتری این شرکت نسبت به روش ارسال بانکی، سرعت ارسال آن است. بدین صورت که به محض ارسال حواله از کشور مبدا، فرد گیرنده می تواند مبلغ را با مراجعه به هر یک از دفاتر این شرکت در کشور مقصد دریافت کند.

افتتاح حساب وسترن یونیون

مزیت دیگر ارسال و دریافت حواله وسترن یونیون، عدم نیاز به حساب بانکی است. بدین صورت که فرستنده فقط با داشتن اصل پاسپورت می تواند وجه را ارسال و گیرنده نیز فقط با داشتن اصل پاسپورت می تواند مبلغ را دریافت کند

حواله رینگیت مالزی

حواله رینگیت مالزی، قیمت رینگیت مالزی خرید و فروش توسط صرافی اعتماد در کوالالامپور به صورت تحویل نقد در دفتر این شرکت و در سایر شهر های مالزی حواله رینگیت به صورت واریز به هر یک از حساب های بانک مالزی امکان پذیر می باشد.

تبدیل دلار به رینگیت مالزی

برای ارسال حواله رینگیت به بانک های مالزی لازم است که خریداران محترم ابتدا در وبسایت این شرکت ثبت نام به عمل آورده و سپس اقدام به تکمیل و ارسال فرم مربوطه نمایند،صرافی مالزی کلیه مشخصات لازمه شامل شماره حساب و نام دارنده حساب در مالزی توسط این فرم دریافت شده و این شرکت متعاقبا اقدام به صدور و ارسال پیش فاکتور به آدرس ایمیل شما می نماید، برای سفر به مالزی دلار ببریم یا رینگیت پیش فاکتور صادره شامل اطلاعات حساب بانکی این شرکت جهت واریز وجه ریالی و مبلغ قابل پرداخت می باشد، پس انجام مراحل پرداخت و ثبت شماره فیش، رینگیت درخواستی شما در همان روز به حساب مورد نظر واریز خواهد شد.

نرخ حواله دلار کانادا

هزینه انتقال پول به کانادا كمتر می توان ایرانی‌ را پیدا کرد كه نام كشور كانادا را تا کنون نشنیده باشد.صرافی ونکوور بسیاری از صاحبان مشاغل، سرمایه‌گذاران، صاحبان علوم ، هنر وغیره در آن اقامت داشته و یا وسوسه رفتن دارند خصوصاً كه از سه دهه پیش تاكنون در حدود نیم میلیون ایرانی در این كشور اقامت گزیده‌اند و خیل بسیاری نیزدر صف دریافت انواع ویزاهای قانونی هستند، حواله پول به کانادا پس عجیب نیست اگر مهم‌ترین مسئله برای اکثر قریب به اتفاق ایشان وضعیت ارسال و دریافت پول از ایران به کانادا و برعکس باشد چرا صرافی در تورنتو که به واسطه تحریمها در حال حاضر فقط صرافی ها پل بین ایران و کانادا هستند.

درگاه پی پال (PayPal)

  یکی از محبوب ترین و رایج ترین روش های ارسال آنی و سریع پول از شخصی به شخص دیگر یا دریافت پول ، استفاده از وجوه الکترونیک یا E-money می باشد.ساخت اکانت پی پال در حال حاضر روش های متعددی برای ارسال پول در قالب حواله های الکترونیک وجود داردولی در اکثر این روشها،پول مستقل از شبکه های بانکی جابجا می شوند و درواقع صرفا وجوهی مجازی وفاقد اعتبار حقیقی و یا پشتیبان پولی می باشند.

سرویس انتقال آنلاین پی پال در سال ۹۸ به منظور ایجاد بستر مناسب برای خرید و فروش آنلاین و توسط شرکت ebay تاسیس شد. این برند بعد ها به صورت مستقل تشكیل شد و علاوه بر فراهم كردن امكان خرید و فروش در ebay، انتقال پول برای هر منظور دیگری را نیز به خدمات خود اضافه کرد.پرداخت پی پال می توان گفت پی پال تنها سیستم انتقال آنلاین پول می باشد که مستقیما به شبکه بانکی متصل بوده و برخلاف کردیت کارت های موجود مانند ویزا کارت و مستر کارت قابلیت دریافت آنی پول را نیز دارد.

افتتاح حساب پی پال رایگان

متاسفانه در کشور ما سرویس پی پال همانند بسیاری سرویس های مالی دیگر شامل تحریم می باشد و افتتاح و انتقال پول برای افراد مقیم ایران فعلا مقدور نمی باشد. از آنجا که افتتاح و تایید حساب پی پال همانند حساب های بانکی ، نیازمند ارائه مدارک احراز هویت و محل سکونت افراد می باشد، اقدام به افتتاح این حساب در داخل ایران و با گواهی اقامت ایرانی مقدور نمی باشد، با این وجود، این به این معنا نیست که شهروندان ایرانی امکان بهره گیری از این سرویس بین الملی رانداشته باشند.

 

حواله سوئیفت (بانکی)

تعریف سوئیفت حواله بانکی یا حواله سوئیفت یکی از مطمئن ترین روش های انتقال پول در دنیا می باشد. در این روش، فرستنده مبلغ را به حساب بانکی فرد یا شرکت گیرنده در کشور های متصل به شبکه بین المللی سوئیفت به صورت الکترونیکی منتقل می نماید.

کارمزد سوئیفت

این روش انتقال، همانند انتقال حساب به حساب داخلی می باشد با این تفاوت که انتقال پول طی 2 تا 3 روز کاری صورت می گیرد. و کارمزدی حدود 20 تا 60 دلار توسط بانک دریافت می گردد.

برای ارسال پول از طریق شبکه سوئیفت داشتن شماره حساب بانکی فرد گیرنده به همراه کد سوئیقت (BIC) ضروری می باشد. همچنین داشتن نام شخص صاحب حساب به همراه اسم کامل بانک و کشور مقصد ضروری می باشد.

اطلاعاتی همچون آدرس بانک، آدرس سکونت فرد گیرنده وشماره تماس گیرنده نیز در صورت وجود، بصورت اطلاعات تکمیلی توسط بانک دریافت می گردد.

حواله سوئیفت چیست

حواله به کشور آمریکا و انگلیس به صورت حواله داخلی نیز امکان پذیر است ، در این نوع حواله وجه به صورت نقدی در داخل همان کشور به حساب گیرنده واریز می گردد ،حواله ارزی سوئیفت این حواله که اصطلاحا حواله سیاه نام گرفته است بین 3 تا 5 روز کاری مستلزم زمان می باشد و دارای این مزیت می باشد که حواله های رقم بالا به صورت چند مرحله ای انجام پذیر بوده و فرستنده مبلغ نیز توسط بانک و دولت آن کشور اشخاص محلی محسوب می گردد.





:: بازديد از اين مطلب : 410
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

فن سانتریفیوژ  یک طرفه(فوروارد و بکوارد)
فن سانتریفیوژ حلزونی یکطرفه یکی از انواع پر کاربرد هواکش های سانتریفیوژ می باشد که به صورت گسترده در بیماستان ها،کارخانه ها،کارگاه ها،برج های مسکونی،ادارات، مراکز خرید،مساجد و … جهت تخیلیه هوا و سیرکولاسیون هوا استفاده می شود
در هواکش حلزونی یکطرفه هوا از یک سمت مکیده می شود و از سمت فلچ ها به بیرون دمیده می شود
در هواکش حلزونی با توجه به شرایط کاربردی می توان از دو مدل فن بکوارد و فن فوروارد استفاده نمود
ظرفیت تخلیه هواکش حلزونی یکطرفه می تواند تا دویست هزار مترمکعب بر ساعت تغییر کند همچنین فشار این هواکش ها می تواند تا ۳۵۰۰ پاسکال باشد که با توجه به نوع سفارش و کاربرد فن میزان مورد نیاز محاسبه و در فرایند تولید لحاظ می شود
ویژگی های فن سانتریفیوژ حلزونی یکطرفه
ورق اس تی-۳۷ از ضخامت ۱ تا ۵ میلی متر –
ورق گالوانیزه از ضخامت ۱ تا ۲٫۵ میلی متر –
ورق استیل از ضخامت ۲ تا ۵ میلی متر –
قابلیت نصب انواع الکتروموتورهای ضد افجار،ضد جرقه و یا دیگر الکتروموتورها –
امکان اتصال موتور در سه حالت مستقیم،غیر مستقیم و کوپلینگ

آنچکه باید درباره فن های سانتریفیوژ بدانیم

قیمت فن سانتریفیوژ
در فن سانتریفیوز دو عامل در عملکرد سیستم نقش اساسی و محوری ایجاد می کنند و اصول کار هواکش سانتریفیوژ بر این دو عامل پایه ریزی شده است:

۱- نیروی گریز از مرکز

۲- انحراف جریان توسط پره های فن از حالت شعاعی  به سمت دهانه خروجی فن سانتریفیوژ

 

نکته قابل ذکر در طراحی سیستم هوادهی سانتریفیوژ این است که  زاویه بین هوای خروجی و هوای ورودی باید ۹۰ باشد.

 

هواکش سانتریفیوژ بر اساس شکل پروانه به شش دسته تقسیم می شود

۱- هواکش سانتریفیوژ با پروانه ایرفویل (Air foil)

۲-هواکش سانتریفیوژ با پروانه شعاعی در راس

۳-هواکش سانتریفیوژ با پروانه انحنا به جلو

۴-هواکش سانتریفیوژ با پروانه شعاعی

۵- هواکش سانتریفیوژ با پروانه مایل به عقب

۶-هواکش سانتریفیوژ با پروانه انحنا به عقب

انواع فن‌ها

فن‌ها با توجه به جهت جریان هوا نسبت به محور فن به دو دسته زیر تقسیم می‌شوند.

فن گریز از مرکز
فن گریز از مرکز (فن سانتریفوژ) به وسیله نیروی گریز از مرکز، هوا را به جریان می‌اندازد. در این گونه فن‌ها زاویه ورود و خروج هوا ۹۰ درجه است. فن‌های سانتریفور معمول‌ترین نوع فنهای مورد استفاده در صنایع هستند. در این فن‌ها، هوا از بخش پروانه به سمت پره‌ها حرکت کرده و انرژی جنبشی آن زیاد می‌شود. این انرژی جنبشی قبل از ورود به بخش خروجی به انرژی فشاری تبدیل شده و در نتیجه فشار هوا بالا می‌رود. فن‌های سانتریفوژ برای جریان‌های حاوی ذرات (رطوبت و گرد و غبار)، برای انتقال مواد و همچنین برای سیستمهای دارای دمای بالا کاربرد دارد.

فن محوری
در فن محوری (فن آکسیال)، جریان هوا موازی محور فن است. سه نوع عمده فن‌های محوری عبارتند از: فن‌های پروانه‌ای، فن‌های لوله محوری و فن‌های پره محوری (جت فن). فن‌های محوری دارای قاب که داخل پنجره و دیوار نصب می‌شوند، فن‌های به کار رفته در رایانه‌ها، پنکه‌های سقفی و رومیزی و فن‌های محوری کانالی استفاده شده در صنعت جز این دسته از فن‌ها قرار می‌گیرند.
منبع: ویکی پدیا



:: بازديد از اين مطلب : 430
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

چگونه پسری را دیوانه خود کنیم ؟ شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در اطرافتان به دختری غبطه خورده باشید و بخواهید مثل او پسری را دیوانه وار عاشق خود کنید.

متاسفانه بعضی از دختر خانم ها زمانی که با یک پسر در ارتباط هستند خیلی از نکات را نمی دانند یا رعایت نمی کنند و همین موارد باعث می شود آن نیرو و جاذبه ای که باید از سوی دختر، پسر را مجذوب خود کند، احساس نمی شود و بعد از مدتی به صورت ناخودآگاه پسر نسبت به دختر دلسرد می شود.

یکی از مواردی که می خواهم در مقاله چگونه پسری را دیوانه خود کنیم به شما آموزش دهم: فهمیدن خواسته پسر مورد علاقه تان و تحسین و تشویق او برای رسیدن به آن است.

مزایای تشویق انسان چیست؟

  • وقتی شخصی تحسین شود، احساس ارزشمندی و قدرت می کند.
  • موجب می شود که در فرد اعتماد به نفس به وجود آید.
  • استعدادهای نهفته اش شکوفا می شود و فرصتی است تا به توانمندی و ارزش های خود پی ببرد.
  • تشویق، انسان را از ناامیدی نجات می دهد و به زندگی دلگرم می کند.
  • گاهی یک تشویق، مسیر زندگی فرد را دگرگون می سازد.

چگونه پسری را دیوانه خود کنیم

اگر شما هم می خواهید به سوال « چگونه یک پسر را دیوانه خود کنیم » که ذهنتان را درگیر خود کرده پاسخ دهید باید بگویم:

بفهمید پسر چه هدف و آرزوهایی دارد. بعد او را تشویق کنید به خواسته هایش برسد. اگر شما پسر مورد علاقه تان را برای انجام کاری تشویق کنید چنان شور نشاطی در او ایجاد خواهید کرد که او سعی می کند نقص های خود را برطرف کند و فردی توانمند و موفق شود.

پسر وقتی ببیند شما او را درک می کنید و به خواسته هایش بها می دهید، قطعا شیفته و دیوانه شما خواهد شد و پیش خود خواهد گفت: این دختر با تمام دخترهای دیگر فرق می کند. من تنها در کنار او خوشبخت و موفق خواهم بود.

یکی از دوستانم تا مقطع لیسانس درس خوانده بود. بعد از چند سال یک روز اتفاقی او را دیدم و گفت دانشجوی دکتراست.

وقتی شور و اشتیاق او را برای ادامه تحصیل جویا شدم گفت: «حدود ۳ سال پیش با دختری نامزد کردم در اثر تشویق های او در کنکور کارشناسی ارشد شرکت کردم و بعد از گذراندن دوره فوق لیسانس مرا تشویق به شرکت در آزمون دکترا کرد و در این راه همیشه پشتیبان و همراه من بود و با هر موفقیتی که پشت سر می گذاشتم مرا تحسین و تشویق می کرد. به تازگی هم در یک شرکت بزرگ و معتبر کار می کنم.

قبل از اینکه این که با او آشنا شوم فردی بی اعتماد به نفس بودم. دکتر بودن جزء رویاهایم بود اما همیشه توانایی های خود را دست کم می گرفتم تا بالاخره تشویق های نامزدم محرک من شد. من دیوانه وار عاشق او شدم و به خاطر روحیه انگیزشی که داشت در ازدواج با او مصمم و به تازگی با هم ازدواج کردیم.

او می توانست مثل خیلی از دختران دیگر فقط به فکر خودش و خوشگذرانی هایش با پسر باشد. البته من نمی گویم تفریح و لذت چیز بدی است. نه! حرف من این است که او وقتی فهمید هدف و خواسته من در زندگی چیست، تلاش کرد با تشویق ها و حمایت هایش مرا به خواسته ام برساند و به نتیجه هم رسید.»

شما هم دختر خانم عزیز، به نامزدتان در رسیدن به اهدافش کمک کنید و همراه او باشید. او را تشویق کنید تا در کاری که به آن علاقه دارد  پیشرفت کند. موفقیت هایش را صادقانه تحسین کنید تا احساس بهتری به خود پیدا کند. در این صورت است که شما خواهید توانست پسری را دیوانه خود کنید.

 

من دختری ۳۵ ساله هستم که فوق لیسانس دارم. خیلی دوست دارم ازدواج کنم ولی خواستگار ندارم . موقعیت خوبی هم دارم اما نمی دانم چرا خواستگاری ندارم.

از خانواده ام خجالت می کشم که با این سنم هنوز خواستگار ندارم. گاهی دوستانم به من طعنه می زنند و می گویند: تو چرا ازدواج نمی کنی؟ یا اگر دوستان قدیمی ام را ببینم فورا می پرسند: هنوز مجردی؟

اینها حرف های دل دختری بود که برای مشاوره پیش من آمده بود. البته بارها دختران این سوال را به صورت های مختلف از من می پرسند:

  • دوست دارم ازدواج کنم ولی خواستگار ندارم
  • میخوام ازدواج کنم اما خواستگار ندارم
  • با این که موقعیت خوبی دارم اما نمی دانم چرا خواستگاری ندارم
  • میخوام ازدواج کنم ولی نمی دانم چرا خواستگار ندارم

شاید شما هم جزء آن دسته از دختران باشید که می ترسید که تا ابد اوضاع به همین منوال پیش برود و نتوانید ازدواج کنید. اگر به دنبال عواملی هستید که باعث تاخیر در ازدواج تان شده و از بالا رفتن سن خود بیم دارید حتما این مقاله را بخوانید.

متاسفانه در جامعه ما در میان مردم جا افتاده كه خوبیِ دختر را از تعداد خواستگارانش می سنجند. یعنی هر دختری كه تعداد خواستگارانش زیاد باشد دختری خوب و اصل و نسب دار است. اما اگر دختری خواستگار نداشته باشد این طور تعبیر می شود كه حتماً مشكلی دارد كه كسی به سراغش نمی رود. آن وقت است كه دختر و خانواده اش روز به روز نگران و ناامیدتر می شوند و اعتماد به نفس خود را از دست می دهند.

گاهی نداشتن خواستگار به خاطر وجود مانعی بر سر راه است که باید سعی کنید آن مانع را برطرف کنید.

دوست دارم ازدواج کنم ولی خواستگار ندارم

من در این مقاله قصد دارم شما را با چند علت نداشتن خواستگار آشنا کنم:

۱- بعضی از دخترها به علل مختلفی چون کمرویی، خجالتی بودن و درون گرا بودن از حاضر شدن در جمع های خانوادگی یا دوستان سر باز می زنند و ترجیح می دهند بیشتر وقتشان را در خانه باشند. در این حالت نه پسری آنها را می بیند که بپسندد و نه شخصی که دختر را به دیگران معرفی کند برای همین خواستگار ندارد.

من به شما توصیه می کنم از مجالس زنانه، عروسی، … و در مکان هایی که احتمال می دهید ممکن است توسط پسر یا فرد دیگری مثل اعضای خانواده او دیده شوید، دوری نکنید. اگر تا به حال این کار را نمی کردید شاید در ابتدا کمی حضور در جمع برایتان سخت باشد. اما این تکنیک به احتمال زیادی جواب می دهد. من مواررد بسیاری را می شناسم که با همین روش توسط پسر، مادر یا خواهر پسر دیده شدند و این دیدار و آشنایی به ازدواج منجر شده است.

۲- تحصیلات بالای دختر یا نداشتن هم کفو هم گاهی باعث بی خواستگاری می شود. مثلاً دختری را در نظر بگیرید که تا مقطع دکترا درس خوانده باشد. اگر این دختر در یک محیط کوچک زندگی کند و افراد تحصیلکرده زیادی در آنجا نباشد، همتایی برایش وجود ندارد.

دختر تعریف می کرد: دوست دارم ازدواج کنم ولی خواستگار ندارم . بعد از بررسی متوجه شدم او دکترای فیزیک دارد و به تازگی در دانشگاهی تدریس می کند. اما به دلیل اینکه وضع و شرایط مالی پدرش زیاد خوب نیست در یک شهرک کوچک زندگی می کنند. با اینکه دختر موقعیت خوبی دارد اما در اطرافش پسری هم کفو او وجود ندارد.

۳- اگر خانواده ای خوب در محله ای بدنام زندگی كنند احتمال اینکه برای دخترشان خواستگاران خوب بیاید کم می شود؛ زیرا خواستگارها فکر می کنند خود خانواده دختر هم همین گونه است.

متاسفانه امروزه بعضی از خانواده ها به محلی که دختر زندگی می کند بیش از اندازه اهمیت می دهند. مثلاً مادری می گفت: «هر وقت برای قرار خواستگاری به خانه دختر زنگ می زنم اگر ببینم آدرس مربوط به محله های پایین شهر است، نمی روم. آخر جواب مردم را چه بدهم. اگر پرسیدند عروست کجا زندگی می کند چه بگویم؟ دوست دارم پسرم با افتخار بگوید خانوده همسرم از فلان محله هستند نه اینکه خجالت بکشد.»

این فقط ۳ تا از موانع نداشتن خواستگار است در مقالات …. به بقیه موارد خواهم پرداخت.

چگونه با دوست پسرمان رفتار کنیم ؟ خیلی وقت ها به خیال تان دارید خود را در دل پسر مورد علاقه تان جای می کنید در صورتی که اینگونه نیست و چه بسا نتیجه منفی به همراه داشته باشد و او را بیشتر از خود دور می کنید. یکی از این کارها این است که بخواهید همیشه با او باشید.

شاید تعجب کنید و پیش خود بگویید: «من دوست دارم بیشتر اوقاتم را در کنار او باشم. آیا با این کار به جای اینکه خود را به او نزدیکتر کنم دورتر می کنم؟»

حال باید چکار کرد؟ چگونه با دوست پسرمان رفتار کنیم ؟

این احساس را به دوست پسر خود بدهید که بعد از دوستی هم می تواند آزادیش را حفظ کند.

چگونه با دوست پسرمان رفتار کنیم

شما به عنوان یک دختر به رابطه جدید طوری فکر می کنید که قرار است زندگی تان را تغییر دهد، اما پسرها در کنار برقراری رابطه به حفظ وضعیت قبل خود هم فکر می کند. شما دوست دارید بعد دوستی بیشتر وقتتان را با او باشید به سینما، پارک، رستوران و … بروید و از پسر انتظار دارید دور تفریحات با دوستانش را خط بکشد و بیشتر با شما باشد. درحالی که او مُصِر است تا حد امکان برنامه های قبلی خود را حفظ کند و در آن تغییری ایجاد نکند.

چگونه با دوست پسر خود رفتار کنیم ؟ اگر او را دوست دارید، آزادش بگذارید، حضور شما در همه لحظات ممکن است نتیجه معکوس داشته باشد. اگر سعی کنید زندگی او را به سرعت تغییر دهید، احساس تهدید خواهد کرد.

باید به او نشان دهید که نمی خواهید همه چیز را از او بگیرید. بعنوان مثال، بگذارید وقتی را با دوستان خودش بگذراند. دائماً او را چک و کنترل نکنید، نپرسید: کجا هستی؟ دیشب کجا بودی؟ و … نشان دهید اگر بدون حضور شما برای تماشای فوتبال یك شب را با دوستان خود بگذراند، اعتراضی ندارید.

چگونه با دوست پسرمان رفتار کنیم ؟ خیلی به او سخت نگیرید. محتاط باشید، نشان دهید كه قصد تغییر دادن او را در سر ندارید. این احساس را به او بدهید که بعد از دوستی هم می تواند حداقل تا میزانی منطقی آزادیش را حفظ کند.

كاری نكنید كه احساس كند اكنون باید از وقت خود كمال استفاده را ببرد. زیرا زندگی او پس از ازدواج با شما تغییر خواهد كرد و آزادیش از او سلب خواهد شد.

هر گاه پسر احساس كند كه ازدواج با شما سبب به وجود آمدن تغییرات عمده و اساسی در سبك زندگی او می‌شود، سرسختانه‌ برای متعهد شدن و شروع زندگی مشترک از خود مقاومت نشان خواهد داد، حتی اگر عاشق شما باشد.

چگونه با دوست پسرم رفتار کنم ؟ به خاطر داشته باشید عشق به معنی سپری کردن تمام لحظات با یکدیگر نیست. البته در هر کاری باید اعتدال رعایت شود همان طور که باید بدانید چه مواقعی او را آزاد بگذارید زمان هایی را که باید در کنار پسر و همراهش باشید تا او را دلبسته و عاشق خود کنید را پیدا کنید.

 

چگونه به یک پسر بفهمانیم که دوستش داریم ؟ وقتی با پسری آشنا می شوید از همان ابتدای رابطه دوست دارید که عشق خود را به او ثابت کنید. از خود می پرسید:

  • چگونه به یک پسر بفهمانیم که دوستش داریم ؟
  • چگونه به پسری نشان دهیم که دوستش داریم ؟
  • چگونه به یک پسر بفهمانیم که عاشقش هستیم ؟

و … سوالاتی شبیه اینها که همه این سوالات یک جواب دارد و آن این است:

به پسر مورد علاقه تان نشان دهید او را فقط به خاطر خودش دوست دارید تا احساس خاص بودن کند.

بعضی از دختران از همان ابتدا که با پسری آشنا می شوند دوست دارند اطلاعاتی در مورد وضع مالی پسر و خانواده اش یا گذشته او به دست بیاورند. شاید در نگاه اول بد نباشد و پیش خود بگویید: «من باید در مورد کسی که می خواهم بعداً با او ازدواج کنم اطلاعات کافی داشته باشم».

حال بیایید این موضوع را برای خود تجسم کنید. در ذهن، خود را جای پسر بگذارید. با دختری آشنا می شوید. دختر از همان اول به دنبال مسائل مادی و جستجو در گذشته­ شماست. آیا شما عاشقانه چنین شخصی را دوست خواهید داشت؟ آیا با این کارها شما نسبت به او دلسرد نخواهید شد؟

چگونه به یک پسر بفهمانیم که دوستش داریم ؟ بنابراین برای این که به پسری بفهمانید دوستش دارید در ابتدای رابطه سعی کنید اصولِ الدین از او نپرسید. سوالاتی مثل «چقدر درآمد دارید؟ قبلاً ازدواجی داشته اید؟ کی و کجا ازدواج کردید؟ چرا جدا شدید؟ کار پدر و مادرتان چیست؟ خانه دارید؟ قیمت ماشینتان چقدر است؟ و … » خودداری کنید.

این سوالات نشان می دهد که شما او را زیر ذره بین گذاشته اید و قصد ارزیابی اش را دارید. باید این حس را به پسر مورد علاقه تان بدهید که او را به خاطر خودش می خواهید. اگر فرد پولداری است باید به او بفهمانید که حتی اگر روزی پولش را از دست بدهد احساساتتان نسبت به او تغییر نخواهد کرد و همان قدر دوستش خواهید داشت.

چگونه به پسری بفهمانیم دوستش داریم ؟ علایق او را بشناسید. از احساسش نسبت به مسائل مختلف و علایقش سوال کنید و در مورد موضوعات مورد علاقه اش صحبت کنید.

مثلاً اگر به شما گفت که اخیراً یک پاداش خیلی عالی دریافت کرده، از او نپرسید آن پاداش چقدر بوده است. درمورد هیجان انگیز بودن آن تجربه با او حرف بزنید و موفقیتش را تحسین و تشویق کنید. باید در کنار او لذت ببرید نه اینکه حساب بانکی های او را چک کنید. بعد از مدتی که توانستید اعتماد او را به خود جلب کنید و او را عاشق و وابسته خود کنید همه چیز را به شما خواهد گفت. مگر اینکه خیلی آدم مرموزی باشد که این خود یک علامت بسیار منفی است.

چگونه به یک پسر بفهمانیم که دوستش داریم ؟ باید طوری رفتار کنید که بفهمد که برای او فارغ از هر طبقه ای که باشد، ارزش قائل هستید.

 

چیکار کنم دوست پسرم عاشقم بشه ؟ خیلی وقت ها به دنبال راهکارهایی هستید تا بتوانید پسر مورد نظرتان جذب کنید و در ابتدا هم موفق می شوید اما بعد از مدتی پسر نسبت به شما آن عشق سابق را ندارد. شما از خود می پرسید: چیکار کنم دوست پسرم عاشقم بشه ؟ علت این دلسردی چیست؟

چیکار کنم دوست پسرم عاشقم بشه

یکی از تکنیک ها اهمیت دادن به غرور مرد است. شاید این جمله را بارها شنیده باشید اما آیا واقعا به آن عمل می‌کنید؟

شرایط زندگی جامعه مدرن به گونه‌ای است که در آن بسیاری از مواقع سطح تحصیلات، درآمد و جایگاه اجتماعی یک دختر از پسر بالاتر است، این هیچ عیبی ندارد و برای بسیاری از پسران لذتبخش هم هست که در آینده همسرانی موفق داشته باشند، اما به شرطی که در ارتباط دونفره‌تان، پسر همچنان این حس را داشته باشد که نقطه اتکای شماست.

به هزار و یک دلیل پسرها دوست دارند قوی و محکم ارزیابی شوند و از همه مهم‌تر هم برای آنها این است که دختری که دوستش دارند آنها را قوی، پشتیبان و حمایت کننده بداند.

پسر می خواهد دست کم نگیریدش. بنابراین همیشه این حس را به او بدهید که درنهایت به شانه‌های او تکیه خواهید کرد، تحت هیچ شرایطی چه درمورد مسائل مالی، مسائل احساسی و … غرور او را نشکنید. وقتی پسر احساس کند که مورد پذیرش شما قرار دارد عمیقاً عاشق و شیفته شما خواهد شد.

چکار کنم دوست پسرم عاشقم بشه

یکی از دوستانم به عنوان کارمند بخش فروش در شرکتی مشغول بود. در محل کارش با دختری آشنا شده بود که مدیر فروش بود و در آن شرکت مقام بالاتری نسبت به او داشت. او تعریف می کرد می خواهم به ارتباطم با او را خاتمه دهم.

وقتی علت را از او جویا شدم گفت: در محل کار او مقام بالاتری نسبت به من دارد و این مسئله باعث شده او در بیرون از شرکت هم نسبت به من احساس برتری کند. فکر می کند چون سر کار زیر دست او هستم در بیرون از آنجا هم باید به من حکمفرمایی کند. آخر من مرد هستم و دوست ندارم همسر آینده ام، کسی که می خواهم سالیان سال با او زندگی کنم مرا کوچک و ضعیف بداند. من می خواهم او به من تکیه کند و مرا پشتیبان خود ببیند، نه اینکه من به او تکیه کنم.

چه هدیه ای برای دوست پسرم بخرم ؟ یکی از کارهایی که می توانید برای ابراز مهر و محبت به دوست پسرتان انجام دهید و در تقویت استحکام رابطه شما نقش بسیاری دارد، خرید هدیه برای دوست پسر خود است.

ایتدا سعی کنید به مناسبت های مختلف (مثل روز تولد، ولنتاین) و یا بی دلیل کادو دهید.

بهترین هدیه برای دوست پسرم چیست ؟ برای خرید هدیه برای دوست پسر این نکات را در نظر داشته باشید:

۱- سعی کنید هدیه‌ای بخرید زیاد از آن استفاده کند و هر وقت استفاده می کند به یاد شما بیفتد. مثلاً یک عطر خوشبو، ساعت مچی، آویز جلوی شیشه ماشین.

۲- برای دوست پسرم هدیه چی بخرم ؟ سعی کنید هدیه متناسب با شغل و علایقش باشد. اگر دانشجو است یک کلاسور زیبا برایش بخرید. اگر کوهنورد است کوله پشتی برایش بخرید تا در کوه هم به یاد شما باشد. اگر به فلان خواننده علاقه دارد آهنگ های آن خواننده را جمع آوری و به او هدیه دهید.

۳- پسرا از چه هدیه ای خوششون میاد ؟ بهتر است همراه هدیه یک نامه کوتاه با دست ‌خط خودتان نوشته و درون آن قرار دهید. مطمئناً یک نامه عاشقانه با دست خط خودتان، همراه با قطعه شعری در مورد تعریف و تمجید از پسر، او را دیوانه وار عاشق شما خواهد کرد.

چه هدیه ای برای دوست پسرم بخرم

۴- هیچگاه قیمت هدیه را به او نگویید. حتی اگر گران خریده باشید زیرا اینکار شما باعث می شود او تصور کند شما منت بر سر او می گذارید.

۵- بهتر است در ابتدا هدیه های بسیار گرانبها نخرید. چون این امر بی دلیل باعث بالا رفتن سطح توقعات او می شود و اگر روزی شما به مناسبتی کادوی مورد علاقه اش رو که ممکن بسیار گران بها هم باشه تهیه نکنید موجب شود علاقه طرف به شما کم شود. البته به این معنی نیست که پسر به خاطر پول و یا کادوهایتان شما را دوست دارد بلکه خودتان از همان اول عشق و علاقه را در کادوهای گرانقیمت نشان دادید و سطح توقع او را بیش از اندازه کرده اید.

چگونه یک پسر را به خود وابسته کنیم ؟ من در این مقاله می خواهم شما را با تکنیکی آشنا کنم که شاید تاکنون کمتر به آن توجه می کردید.

بسیاری از پسران این تصور را دارند که دختران زیاد حرف می زنند. شما باید این اطمینان را به پسر مورد علاقه خود بدهید که به اندازه کافی گوش می دهید.

شاید فکر کنید برای مجذوب کردن پسر ، خوب و زیبا صحبت کردن کافی است ولی این نکته را بدانید که برای جذاب بودن باید شنونده خوبی هم باشید. وقتی شنونده خوبی باشید در واقع دارید او را تشویق می کنید که حرف بزند، با شما درد دل کند، از خوشی ها و ناخوشی هایش بگوید و آن وقت است که طرف مقابلتان تصور می کند شما بسیار خوش صحبت هستید.

لئوباسکالیا روانشناس و نویسنده مشهور می‌گوید: به یاد داشته باشید که بسیاری از وقت‌هاست که افراد می‌خواهند فقط به حرفهایشان گوش دهید، نه چیزی بیش‌تر.

چگونه یک پسر را مجذوب خود کنیم

شما تصورش را هم نمی توانید بکنید، یک پسر از این که نامزدش آن قدر خوب به حرفهایش گوش دهد چه حالی می شود و دخترانی که فقط گرفتار من خود هستند و دائم از خودشان حرف می زنند در نظر پسر خودخواه و کسل کننده هستند.

بنابراین سعی کنید شنونده خوبی برای دوست پسرتان باشید، چون آدم‌ها بیشتر مجذوب کسانی می‌شوند که مطمئن باشند حرف‌های‌شان شنیده و درک می‌شود.

وقتی به حرف‌های او خوب توجه می کنید به ‌تدریج شعله های عشق را در او روشن خواهید کرد که برای همیشه ماندگار است.

بنابراین با دقت، با سکوت کامل و بدون اینکه حرف او را قطع کنید به حرفهایش گوش کنید چنانکه گویی هیچ چیز در دنیا و در آن لحظه برای شما مهم تر از حرف های او نیست.

چگونه یک پسر را مجذوب خود کنیم ؟ وقتی می خواهد در مورد موضوعی با شما صحبت کند اگر در حال انجام کاری هستید، آن را کنار بگذارید و تمام توجه تان را به آنچه می گوید متمرکز کنید. هرگز صحبت ‌هایش را قطع نکنید، تلفن همراهتان را خاموش کنید و به او بگویید تا بداند به خاطر او موبایل تان را خاموش کردید با این کار مطمئن باشید که او احساس ارزشمند بودن می کند و عشق شما در دلش بیشتر خواهد شد.

گاهی در حین صحبت کردن با پرسیدن سوالات مرتبط، همدردی کردن، سر تکان دادن و با میل و رغبت گوش کردن تشویقش کنید تا بیشتر درباره موضوع پیش آمده حرف بزند. برای جلب محبت و مجذوب کردن او بیش از هر چیز به دقت به حرفهایش گوش دهید. با گوش دادن دقیق، به او می فهمانید که به دنبال درک او هستید. در عوض، او هم شما را مورد اعتماد و دوست داشتنی می داند.

 



:: بازديد از اين مطلب : 394
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : یک شنبه 28 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

چگونه مورد توجه مردان باشیم ؟ واضح است که تمام انسانها مهربانی و محبت را دوست دارند و مردها هم از این دسته مستثنی نیستند. شاید فکر کنید یک مرد با ظاهر خشن و زبانی که بلد نیست کلام محبت‌آمیزی بگوید، دوست ندارد کلام مهربانانه بشنود و مهربانی ببیند.

اشتباه نکنید. تمام مردان نیازمند جنبه مهربانانه زنان زندگی خود هستند. پس مهربان باشید و محبت کنید.

چگونه مورد توجه مردان باشیم

امروزه برخی از دختران به ‌دلیل داشتن تحصیلات و شغل، بخشی از زنانگی خود از جمله مهربان ‌بودن را کم‌رنگ کرده‌اند، درصورتی‌ که یک مرد، حس محبت و مهربانی و حمایت از طرف دختر مورد علاقه اش را می‌خواهد. اما متأسفانه برخی دختران با تحصیل و شغل خود می‌خواهند که قدرت و استقلال خود را به رخ فرد مقابل بکشند.

چگونه مورد توجه مردان باشیم ؟ مهربانی هزینه ای ندارد و شما می توانید با محبت کردن به مرد مورد علاقتان او را به سمت خود بکشانید و برای همیشه قلب مرد را از آنِ خود کنید. مهر و محبت یكی از كلیدهایی است كه می تواند هر در بسته ای را باز كند.

چگونه مردی را جذب خود کنیم ؟ احتمالا در اطرافتان دخترانی را دیده اید که بیش‌تر از سایرین مردان را جذب می‌کنند و شما به آنها غبطه خورده اید که چه تکنیک هایی را به کار برده اند که توانسته اند مردی را مجذوب خود کنند.

شاید بگویید مردان جذب زیبایی آنها شده اند، خب زیبایی بدون شک مهم است، اما همه‌ چیز نیست. دختری که خیلی خوش سیما نیست هم می‌تواند مردی را جذب خود کند.

راز جذب مردان زیبا بودن نیست، قطعا مستلزم موارد بیش‌تری است.

چگونه مردی را جذب خود کنیم

چگونه یک مرد را جذب خود کنیم ؟ یکی از ویژگی‌هایی که در شما یک مرد را جذب خود می کند و او را در ازدواج مصمم تر می کند این است که فردی شکاک و بدبین نباشید.

اگر در همان ابتدای رابطه و آشنایی در مورد مرد مورد علاقه تان افکار ناجور در سر داشته باشید به احتمال زیاد او شما را برای یک عمر زندگی آرام و شیرین انتخاب نخواهد کرد.

بعضی از دختران به محض اینکه پسر جواب تلفن هایش را نمی دهد خیال می کنند عشقی که بین آنها بوده کمرنگ شده است یا دختر دیگری را در سر دارد و هزار جور افکار منفی در سر می پرورانند. بعد که پسر را دیدند گله و شکایت می کنند چرا جوابم را نمی دهی، چرا به من اهمیت نمی دهی و … . اما لحظه ای به این فکر نمی کنند شاید واقعا مشکلی بوده که پسر نمی توانسته جواب تلفن هایش را بدهد.

یکی از دوستان تعریف می کرد: «موبایلم را گم کرده بودم و نامزدم هر چه زنگ می زد، کسی جواب نمی داد. فردای آن روز با موبایل یکی از دوستانم به او زنگ زدم با عصبانیت گفت : کجا هستی؟ چرا تلفنت را جواب نمی دهی؟ وقتی حقیقت را فهمید شرمنده شد و از افکاری که شب تا صبح به ذهن خود راه داده بود ناراحت بود.»

یکی از مراجعینم تعریف می کرد: «با دوستانم کسب و کاری را راه اندازی کرده بودیم. موضوع را با نامزدم در میان نگذاشتم و می خواستم در پایان کار او را غافلگیر و شگفت زده کنم. برای همین تلفن های مربوط به کارم را قطع می کردم و جلوی او جواب نمی دادم. بر سر همین موضوع او به من شک کرده بود و یک روز با تندی گفت که دیگر نمی خواهد من را ببیند وقتی علت را جویا شدم گفت برو با عشق جدیدت. وقتی واقعیت را برای او تعریف کردم خیلی خجالت زده شد.

بعد از آن موضوع دچار شک شدم می خواستم بعد از موفق شدن در کارم به خواستگاری او بروم و مقدمات ازدواج را فراهم کنم اما قضاوت های زودهنگام و نابه جای او مرا دچار تردید کرده است. البته قبلاً هم دیده بودم که خیلی زود در مورد مسئله ای قضاوت می کند. من دوست دارم همسسر آینده ام فردی صبور باشد و اگر موضوعی ذهنش را درگیر کرده با من صحبت کند نه اینکه بدون هیچ حرفی برای خود حکم صادر کند.»

چگونه مردی را جذب خود کنیم ؟ بنابراین قضاوت نا به جا و زودهنگام نکنید. اگر موضوعی درمورد نامردتان فکرتان را درگیر کرده، آن را صادقانه با او درمیان بگذارید. در عین حال، به خاطر آن موضوع به او اهانت نکنید و آن را تبدیل به یک مشکل نکنید. منفی‌باف بودن پسندیده نیست.

قطعاً وقتی مرد مورد نظرتان ببیند شما فردی منطقی هستید که در صورت وجود یک مسئله آن را به آرامی با او درمیان می گذارید و از ایجاد تنش و منفی بافی جلوگیری می کنید جذب شما خواهد شد و هیچگاه شما را رها نخواهد کرد.

 

چگونه دوست پسر خود را نگه داریم ؟ آیا شما جزء آن دسته از دخترانی هستید که با پسری آشنا شدید و عاشق هم هستید اما به دنبال راهکارهایی هستید تا این رابطه به سردی کشیده نشود و آشنایی خود را به ازدواج تبدیل کنید. اگر می خواهید بدانید چگونه دوست پسر خود را نگه داریم ؟ این مقاله را تا انتها بخوانید.

یکی از این راهکارها که با به کارگیری آن می توانید دوست پسر خود برای ازدواج نگه دارید این است: فردی منعطف و دلپذیر باشید.

اگر پسر راجع به مباحثی همچون سیاست، مذهب یا هر مسئله دیگری که به زندگی و آینده شما خیلی ربط ندارد و اهمیت چندانی ندارد، عقاید خاص خودش را دارد و شما با او مخالف هستید به جای مجادله و بحث بهتر است که موضوع صحبت را مؤدبانه تغییر دهید. مراقب باشید از بحث و مجادله دوری کنید. نظرات و عقاید هر کس محترم است و هیچ دلیلی ندارد که شما تلاش کنید تا عقاید فرد مقابل خود را تغییر دهید.

چگونه دوست پسر خود را نگه داریم

چگونه دوست پسر خود را نگه داریم ؟ پسری به من مراجعه کرده بود و اظهار می کرد: «من یک رابطه آرام و بدون هر گونه تنش را می خواهم و از مشاجره و دعوا بیزارم. من دوست دارم همسر آینده ام فردی منعطف باشد. اما دوست دخترم این گونه نیست. کافی است در مورد مسئله ای نظرش با من متفاوت باشد، تا عقیده و حرف خود را به کرسی ننشاند دست از سرم بر نمی دارد. اگر من مقاومت کنم کارمان به بحث و مجادله کشیده می شود. من همیشه سعی می کنم کوتاه بیایم. دلیل این همه مقاومت و سرسختی او را نمی فهمم هر کس افکار خودش را دارد. هیچ دو آدمی شبیه هم نیست. در بعضی از موضوعات برای من مهم نیست که نظر همسر آینده ام با من یکی نباشد اما او می خواهد از همه لحاظ مثل او فکر کنم.»

ایـن خیلی خوب است که خودتان باشید و نظرات خود را راجع به موضوعات بحث انگیز با دوست پسرتان در میان بگذارید بدون آنکه را او مجبور گردانید که بپذیرد در اشتباه است و یا آنکه او را بر اساس عقایدش مورد ارزیابی قرار دهید.

چگونه دوست پسر خود را برای ازدواج نگه داریم ؟ به جای بحث و جدل در مورد موضوعی سعی کنید علت اختلاف سلیقه تان را دریابید. اگر فکر می کنید اشتباه از شما بوده عذر خواهی کنید و به موضوع خاتمه دهید. اگر هم اشتباه از او بود و از کرده خود اظهار تاسف کرد عذر او را بپذیرید و او را ببخشید و مداوم اشتباهات او را به او گوش زد نکنید.

اگر عذرخواهی هم نکرد نیازی به عصبانیت نیست به این فکر کنید او هم یک انسان است و هر انسانی ممکن است خطا کند هیچ کس کامل نیست و همه اشتباه می کنیم. مشاجرات را به خاطر عشقی که بین شماست تمام کنید مطمئن باشید اگر حق با شما باشد او خیلی زود متوجه خواهد شد حتی اگر به رویتان نیاورد.

اما اگر هر دو بر سر حرف خود پافشاری می کنید و هیچکدام کوتاه نمی آیید باید فاتحه عشق و رابطه ای که بین تان است را بخوانید.

 

چگونه دوست پسر خود را عاشق خود کنیم ؟ آیا شما هم جزء آن دسته از دخترانی هستید که می خواهید دست پسر خود را عاشق و شیفته خود کنید؟

اجازه دهید ابتدا سوالی از شما بپرسم: به نظر شما یک پسر به دنبال چه دختری با چه خصوصیات اخلاقی و شخصیتی می گردد؟

خب! جواب های متعددی می توان داد. اما من می خواهم ویژگی را بیان کنم که اگر آن را در روابط خود پیاده سازی کنید می توانید برای همیشه پسر را عاشق خود کنید.

چگونه دوست پسرم را عاشق خود کنم ؟ یک پسر به دنبال دختری خاص می گردد که تا پایان عمر در کنارش بماند از بودن با او لذت ببرد و با او پیر شود. دختری که اهل شکایت و آه و ناله کردن نیست یا با نق زدن روزش را خراب نمی کند. پسر به دنبال دختری است که از او حس خوب و انرژی مثبت دریافت کند.

پسری تعریف می کرد: «یک سال پیش با دختری که در نزدیکی خانه ما زندگی می کند آشنا شدم. در این مدت حال خیلی خوبی پیدا کردم. خیلی پرانرژی و شادتر از قبل شده ام. به طوری که اطرافیانم هم متوجه این تغییر وضعیت روحی من شده اند.

وقتی از او علت را پرسیدم گفت: وقتی با او قرار می گذارم هیچگاه از مشکلات و اتفاقات بد حرف نمی زند. اهل غر و نق زدن نیست. او تمام سعی خود را می کند تا مدت کوتاهی که در کنار هم هستیم را خوش باشیم. او حتی به من روحیه می دهد تا تسلیم مشکلات و سختی ها نشوم. قرار بود بعد از راه اندازی کسب و کارم به خواستگاریش بروم اما در کارم شکست خوردم. او به جای اینکه غر بزند چرا چنین شد مگر حواست نبود و … به من کمک کرد تا دوباره کارم را شروع کنم و من فقط به خاطر او دوباره انگیزه کار کردن پیدا کردم.

این نوع دید او به زندگی روی من هم تاثیر گذاشته و من هم که قبلاً فردی بدبین و منفی نگر بودم حالا تبدیل به آدمی خوش بین شدم. به نظر من در کنار او خوشبخت می شوم و با اینکه به خاطر مشکلات مالی نمی خواستم به این زودی ها ازدواج کنم اما به دلیل ترس از دست دادن او می خواهم خیلی زود شرایط ازدواجمان را مهیا کنم.»

پسرها یک دختر بامحبت و منطقی می خواهند که آنها را در سراسر زندگی شان حمایت کند و در موقعیت های حساس همیشه بتوانند روی کمک او حساب کنند.

چگونه دوست پسر خود را عاشق خود کنیم

چگونه دوست پسر خود را عاشق خود کنیم ؟ سعی کنید وقتی با نامزدتان قرار می گذارید، بگید، بخندید، شاد باشید، تا خاطره خوبی در ذهنش از شما ثبت شود و از شما انرژی مثبت دریافت کند.

وقتی او را می بینید یاد مشکلات و دردهایتان نیفتید. دائماً از اتفاقات بد حرف نزنید. انرژی منفی به او ندهید. مثلاً اگر در خانواده تان مشکلاتی مثل جنگ و دعوای پدر و مادرتان هست، تا او را می بینید سفره دلتان را باز نکنید و از مشکلاتتان نگویید، بکوشید در مدت کوتاهی که در کنار او هستید نهایت لذت را ببرید و او را به سمت خود جذب کنید.

چگونه دل دوست پسرمان را بدست آوریم ؟ اگر می خواهید دل پسر خود را به دست آورید در همان ابتدای آشنایی باید ثابت کنید که می توانید یک رازدار و همدم خوبی برای او باشید.

شما باید این اطمینان را به پسر مورد علاقه تان بدهید که می تواند با شما درد و دل کند و رازهای دلش را بگوید. به او ثابت کنید بهترین مأمن اسرار و یا همدرد برایش هستید.

معمولا افراد رازهای دل و اسرارشان را به نزدیکانی که خیلی دوستش دارند می گویند. پس از این طریق شما می توانید دل پسر را بدست اورید و مورد علاقه طرفتان باشید.

چگونه دل دوست پسرمان را بدست آوریم

چگونه دل دوست پسرمان را بدست آوریم ؟ یکی از مراجعینم تعریف می کرد: «مدتی است در محل کارم با دختری دوست شدم از همه لحاظ او را پسندیده ام و حتی می خواستم پیشنهاد ازدواج هم بدهم اما مسئله ای باعث شد که کمی عقب نشینی کنم. چند روز پیش به او گفتم کاری بهتر با حقوق و مزایای بیشتری پیدا کردم و احتمالا از اینجا خواهم رفت. چون این موضوع قطعی نبود نمی خواستم فعلاً دیگر همکارانم بفهمند. اما او به دیگر همکاران گفته بود بعد از این هر کس مرا می دید می گفت: دلمان برایت تنگ می شود، کجا می خواهی بروی، بگو ما هم بیاییم.

البته گاهی هم دیده ام خبرهای دیگر کارمندان را به این و آن می گوید. حالا من چکار کنم؟ او را خیلی دوست دارم ولی بیشتر دوست دارم همسر آینده ام رازدار باشد.»

می بینید! این پسر با اینکه دختر را پسندیده بود و می خواست از او خواستگاری کند ولی به خاطر اینکه دختر همراز خوبی نبوده منصرف شد. او می گفت نمی خواهم بعداً اسرار زندگی مشترکمان را از دهان این و آن بشنوم.

بنابراین برای اینکه بدانید چگونه دل دوست پسر خود را بدست اوریم و یا خود را در دل او جا کنید باید کاری کنید تا او حرف های دلش را با شما در میان بگذارد. در این صورت است که وابستگی اش به شما بیشتر خواهد شد و تنها شما را بهترین همراه برای طی ادامه مسیر زندگی خواهد دید.

چگونه جنس مخالف را جذب کنیم ؟ یکی از مراجعینم تعریف می کرد: «دوست دارم وقتی با دوست دخترم قرار می گذارم خودش را ببینم نه اینکه برایم نقش بازی کند. چون رفتار او موجب شود که من هم برایش فیلم بازی کنم. چگونه می توانم به او اعتماد کنم هنگامی که با من روراست نیست. با اینکه او را خیلی دوست دارم اما در صداقت او تردید دارم برای همین از متعهد شدن و ازدواج با او می ترسم و نمی دانم آیا می توانم او را برای همسری برگزینم؟»

قبل از اینکه تکنیک جذب جنس مخالف را بگویم به این سوال پاسخ دهید:

اگر بخواهید خود را همان‌طوری که هستید به جنس مخالف نشان دهید کار سختی است؟‌

چرا بیشتر اوقات در حال بازی‌کردن نقشی هستید که اصلا شباهتی به ویژگی‌های خودتان ندارد؟ تا کی می‌توانید نقش یک آدم کامل که هیچ عیب و ایرادی ندارد را بازی کنید؟ اگر روزی خسته شدید و ناگهان خود واقعی تان را نشان دادید، فکر نمی‌کنید با این کار دوست پسرتان را بیشتر شوکه می‌کنید؟

بسیاری از مواقع پیش آمده با پسری آشنا می شوید و تصور می کنید برای جذب جنس مخالف باید خود را به شکلی متفاوت از آنچه که هستید نشان دهید و تمام سعی و تلاش خود را می کنید که او را عاشق خود کنید اما به نتیجه دلخواه نمی رسید.

چگونه جنس مخالف را جذب کنیم

تکنیک جذب جنس مخالف این است: صادق باشید، صادق باشید و باز هم صادق باشید!

برای آن كه او را به دنبال خود بكشانید برایش نقش بازی نكنید. همیشه سعی کنید آنچه هستید و آنچه می توانید در آینده باشید را بگویید نه بیشتر. خودتان باشید و برای خود واقعی‌تان ارزش قایل شوید. با صداقت، می‌توان به همه‌ جا رسید. برای این كه «چه خواهد شد» نگرانی به خود راه ندهید.

بدون اینکه ترس از دست دادن همراهتان را داشته باشید، صادقانه و با جسارت از عقاید و احساس‌هایتان حرف بزنید، نترسید، به او نشان دهید که چه دیدگاههایی دارید حتی اگر نظرتان مخالف دیدگاه او باشد. همواره همان فردی باشید كه هستید و از ابراز ماهیت واقعی خود بیم نداشته باشید.

چگونه جنس مخالف را جذب کنیم ؟ شاید این مهمترین خصلتی باشد كه پسران در دختران جستجو می‌كنند. ۹۹ درصد از پسران در نظر‌سنجی‌های گوناگون این گونه اظهار داشته‌‌اند كه دخترانی كه شخصیتشان پس از ازدواج دستخوش تغییر می‌شود در ردیف نخست فهرست علل جدایی‌ها پس از ازدواج آنها قرار می‌گیرند.

پسری تعریف می کرد: «با دختری در محل کارم آشنا شدم هر چه می گفتم حرف مرا تایید می کرد فکر می کردم واقعاً با من هم عقیده است. بعد از یک سال ازدواج کردیم اما حالا در کمال تعجب می بینم که بر سر هر موضوع کوچکی با من مخالفت می کند و می خواهد حرف خود را به کرسی بنشاند وقتی علت را جویا می شوم می گوید: من برای اینکه با تو ازدواج کنم این دروغ ها را می گفتم وگرنه از لحاظ فکری عقاید تو را قبول ندارم.

حالا نمی دانم چه کار کنم سالها در کنار زنی باشم که از از لحاظ فکری تشابهی با هم نداریم و فقط با دروغ هایش مرا فریب داد یا از او جدا شوم.»

وقتی با قدرت موضع خود‌ را مشخص می‌کنید و حرفتان را می زنید ۲ مزیت دارد:

اول اینکه به پسر نشان می دهید چه شخصیتی دارید و چه عقاید و باورهایی دارید.

دوم او در درون به شجاعت و جسارت شما در بیان اعتقاداتتان افتخار خواهد کرد.

چگونه جنس مخالف را جذب کنیم ؟ شما و او دو آدم متفاوت با خصوصیات متفاوت هستید. برای تظاهر و دروغ گفتن خودتان را تحت فشار قرار ندهید.

پسر ها دخترانی را دوست دارند که خودشان هستند. پس سعی کنید طبیعی و نرمال رفتار کنید. در مورد علایق، احساسات، نقاط ضعف و حتی گذشته خود صادق باشید. هر چیزی که ممکن است بعدها لو برود و او را نسبت به شما سرخورده کند، باید صادقانه و شجاعانه بازگو شود. نقاب را بردارید. هیچ چیز را پنهان نکنید. مطمئن باشید اگر او به اندازه کافی دوستتان داشته باشد نه تنها ترکتان نخواهد کرد، بلکه صداقت و شهامت شما را خواهد ستود و چه بسا به شما کمک خواهد کرد.

چگونه پسری را شیفته خود کنیم ؟ هنگامی که با پسری آشنا می شوید در مرحله بعد می خواهید او را شیفته خود کنید و به دنبال تکنیک هایی برای عاشق کردن پسر هستید.

یکی از این تکنیک هایی که می خواهم در مقاله « چگونه پسری را شیفته خود کنیم » به آن بپردازم این است که نامزد خود را با یك برنامة جالب غافلگیر كنید. تا به این وسیله او را شگفت زده کنید و احساس خود را به او نشان دهید.

کارهای غیرمنتظره انجام دهید. انجام کاری که از شما انتظار نمی رود اما می تواند در طرف مقابل هیجان ایجاد کند و باعث شود از کنار شما بودن لذت ببرد.

چگونه پسری را شیفته خود کنیم

چگونه یک مرد را شیفته خود کنیم ؟ شما می توانید روزی را به همراه او به انجام فعالیت های مورد علاقه اش بپردازید.

مثلاً پسر مورد علاقه شما شما هر هفته به باشگاه ورزشی می رود و با رفقایش فوتبال بازی می کند شما می توانید بدون اینکه از قبل به او بگوید به عنوان تماشاگر به باشگاه ورزشی بروید. قطعا وقتی او شما را در آنجا ببیند شوکه خواهد شد.

می توانید بلیط کنسرت خواننده محبوبش را تهیه کنید یا بلیط بازی فوتبالی که تیم مورد علاقه اش در آن بازی دارد را بگیرید و او را شگفت زده کنید.

پسر بدون شك تحت تأثیر این توجه و محبت شما قرار خواهد گرفت و از این كه این برنامه، فقط مخصوص او بوده، بسیار هیجان زده و غافلگیر خواهد شد و مطمئن باشید از ته قلب عاشق و شیفته شما خواهد شد.

 

چگونه به یک پسر بفهمانیم که دوستش داریم ؟ وقتی با پسری آشنا می شوید از همان ابتدای رابطه دوست دارید که عشق خود را به او ثابت کنید. از خود می پرسید:

  • چگونه به یک پسر بفهمانیم که دوستش داریم ؟
  • چگونه به پسری نشان دهیم که دوستش داریم ؟
  • چگونه به یک پسر بفهمانیم که عاشقش هستیم ؟

و … سوالاتی شبیه اینها که همه این سوالات یک جواب دارد و آن این است:

به پسر مورد علاقه تان نشان دهید او را فقط به خاطر خودش دوست دارید تا احساس خاص بودن کند.

بعضی از دختران از همان ابتدا که با پسری آشنا می شوند دوست دارند اطلاعاتی در مورد وضع مالی پسر و خانواده اش یا گذشته او به دست بیاورند. شاید در نگاه اول بد نباشد و پیش خود بگویید: «من باید در مورد کسی که می خواهم بعداً با او ازدواج کنم اطلاعات کافی داشته باشم».

حال بیایید این موضوع را برای خود تجسم کنید. در ذهن، خود را جای پسر بگذارید. با دختری آشنا می شوید. دختر از همان اول به دنبال مسائل مادی و جستجو در گذشته­ شماست. آیا شما عاشقانه چنین شخصی را دوست خواهید داشت؟ آیا با این کارها شما نسبت به او دلسرد نخواهید شد؟

چگونه به یک پسر بفهمانیم که دوستش داریم؟ بنابراین برای این که به پسری بفهمانید دوستش دارید در ابتدای رابطه سعی کنید اصولِ الدین از او نپرسید. سوالاتی مثل «چقدر درآمد دارید؟ قبلاً ازدواجی داشته اید؟ کی و کجا ازدواج کردید؟ چرا جدا شدید؟ کار پدر و مادرتان چیست؟ خانه دارید؟ قیمت ماشینتان چقدر است؟ و … » خودداری کنید.

این سوالات نشان می دهد که شما او را زیر ذره بین گذاشته اید و قصد ارزیابی اش را دارید. باید این حس را به پسر مورد علاقه تان بدهید که او را به خاطر خودش می خواهید. اگر فرد پولداری است باید به او بفهمانید که حتی اگر روزی پولش را از دست بدهد احساساتتان نسبت به او تغییر نخواهد کرد و همان قدر دوستش خواهید داشت.

چگونه به پسری بفهمانیم دوستش داریم ؟ علایق او را بشناسید. از احساسش نسبت به مسائل مختلف و علایقش سوال کنید و در مورد موضوعات مورد علاقه اش صحبت کنید.

مثلاً اگر به شما گفت که اخیراً یک پاداش خیلی عالی دریافت کرده، از او نپرسید آن پاداش چقدر بوده است. درمورد هیجان انگیز بودن آن تجربه با او حرف بزنید و موفقیتش را تحسین و تشویق کنید. باید در کنار او لذت ببرید نه اینکه حساب بانکی های او را چک کنید. بعد از مدتی که توانستید اعتماد او را به خود جلب کنید و او را عاشق و وابسته خود کنید همه چیز را به شما خواهد گفت. مگر اینکه خیلی آدم مرموزی باشد که این خود یک علامت بسیار منفی است.

چگونه به یک پسر بفهمانیم که دوستش داریم ؟ باید طوری رفتار کنید که بفهمد که برای او فارغ از هر طبقه ای که باشد، ارزش قائل هستید.

 

بارها و بارها در سمینارها و جلسات مشاوره ام دختران از من می پرسند: پسرا از چه حرفایی خوششون میاد یا چه حرفایی به دوست پسرم بزنم و چه حرفایی نزنم ؟

من در این مقاله می خواهم شما را با نکته ای آشنا کنم که بسیار مهم است. خیلی از دختران تصور می کنند با این حرف خود را در دل پسر جای می کنند و می توانند توجه او را به سمت خود جلب کنند در صورتی که کاملاً برعکس آن اتفاق می افتد. من می خواهم به شما یاد دهم که پسرا از چه حرفایی خوششون نمیاد ؟

آیا به نظر شما این جمله درست است: برای جلب نظر یک پسر باید با حرف های خود حسادتش را تحریک کنیم؟

مثلاً اگر به پسر بگویید: «خوش به حال دوستم با دوست پسرش هر روز جایی می رود یا دوست پسر قبلیم خیلی برایم گل می خرید»

کمی فکر کنید به نظرتان بعد از گفتن این حرفها دوست پسرتان چه عکس العملی نشان خواهد داد؟ آیا عشقش نسبت به شما بیشتر خواهد شد یا فقط حس حسادت او را بر می انگیزانید؟

پسرا از چه حرفایی خوششون میاد

یکی از مراجعینم تعریف می کرد: «دو سال پیش در دانشگاه با دختری به نام سحر آشنا شدم، از همه لحاظ او را پسندیدم و او را بسیار دوست داشتم رابطه خوبی هم داشتیم اما بعد از مدتی فهمیدم یک عیب بزرگ دارد.

دوست سحر یک نامزد پولدار داشت و همیشه برایش کادوهای گرانقمیت می خرید. من یک دانشجو بودم و خیلی نمی توانستم از این کارها انجام دهد. برای همین مدام کارهای آنها را برای من تعریف می کرد و فکر می کرد با گفتن این حرف ها حسادت من تحریک می شود و من هم مثل نامزد رفیقش از این کارها انجام خواهم داد. اما نمی دانست که من اصلاً از این حرفا خوشم نمیاد و با این حرفا فقط رابطه مان را تیره و تار می کند. حال مانده ام چنین فردی را برای همسری برگزینم یا نه؟»

دختر خانم عزیز برای علاقه مند کردن پسر هیچوقت حسادتش را تحریک نکنید. سعی نکنید با گفتن این حرف ها حس حسادت او را تحریک کنید. این حرف ها نابودكنندۀ رابطه‌ شماست.

پسرا از چه حرفایی خوششون میاد ؟ یادتان باشد برای جذب پسر به این دو نکته خوب توجه کنید:

۱- درمورد عشق های قبلی خود حتی اگر خودش بخواهد با او حرف نزنید. شاید در آن لحظه کمی شور و حس او را تحریک کند اما بعدها به شما شک خواهد کرد و بدبین خواهد شد. اگر قبلاً پسری را دوست داشته اید و ترکش کرده اید به او نگویید چون ممکن است فکر کند او را هم ترک خواهید کرد. حتی اگر یکی از دوست پسرهای قدیمی­تان زنگ زده دلیلی ندارد او را در جریان بگذارید.

۲- از دوست پسرهای رفقایتان در جلوی او تعریف نکنید. هیچ گاه نگویید که آنها چه کارهایی می کنند اما تو انجام نمی دهی.

پسرا از چه دخترایی خوششون میاد ؟ چه ویژگی هایی در دختران پسر را مجذوب خود می کند؟

من با پسرهای زیادی برخورد داشتم، پای دردل آنها نشستم و با آنها حرف زدم. وقتی نظرات آنها را در مورد اینکه پسرا از چه دخترایی خوششون میاد جویا می شوم هر کسی یک جوابی می دهد و البته خیلی از جوابها شبیه هم هستند.

پسرا از چه دخترایی خوششون میاد

به یکی از پاسخ ها که البته حرف دل خیلی از پسرهاست توجه کنید:

رضا پسری ۲۵ ساله بود که تعریف می کرد: من دختری را می پسندم که به ظاهر خود اهمیت دهد اما از آرایش غلیظ به شدت متنفرم. سال گذشته با دختری آشنا شدم و می خواستم بعد از اتمام سربازی به خواستگاری او بروم اما حالا مردد شدم؟

وقتی از او علت را جویا شدم گفت: «او بیش از حد به ظاهر خود توجه می کند. به او می گویم که من صورت طبیعی او را بیشتر دوست دارم یا حداقل کمی ملایم تر آرایش کند. اما او به خواسته من توجه نمی کند و می گوید: من اینگونه دوست دارم. گاهی هم مرا فردی که از دنیا عقب است، خطاب می کند.

زیبایی، آراستگی، تمیز و مرتب بودن برای من خیلی مهم است، اما دوست ندارم همسر آینده ام مدام جلوی آینه باشد و تمام فکر و ذهنش ظاهرش باشد. من دوست دارم او به وضعیت ظاهری خود افتخار کند. دوست دختر من فکر می کند می تواند با آرایش زیاد و پوشیدن لباس های گرانقیمت مرا بیشتر عاشق و شیفته خود کند اما واقعا اینگونه نیست.»

و ده ها، صدها و … نظر دیگر در مورد اینکه پسرا از چه دخترایی بیشتر خوششون میاد که من فقط در اینجا به یک نمونه از آن اشاره کردم.

پسرا از چه تیپ دخترایی خوششون میاد ؟ برای جذب پسر مورد علاقه تان از لحاظ ظاهری کافی است:

  • آرایشی ملایم به چهره داشته باشید. در حد معقول به خودتان برسید ولی همه وقتتان را جلوی آینه نگذارید. نیاز نیست شبیه مدل ها باشید.
  • لباس هایی شیک بپوشید. به دنبال لباس های خیلی جلف، خیلی رسمی و سنگین و گرانقیمت نباشید.
  • به اندام خود توجه کنید و برای تناسب اندام خود ورزش کنید.
  • خوشبو باشید اما نیاز نیست عطر و ادکلن شما از برندهای گرانقیمت باشد.

دختر خانم عزیز: بدون شک زیبایی مهم است، اما همه‌ چیز نیست. برای گذاشتن اولین تاثیر روی طرف ‌مقابل الزامی است، اما کافی نیست. شما برای تاثیر گذاشتن روی پسر مورد علاقه تان باید به خیلی از موارد دیگر هم توجه کنید. مثلاً شما باید بدانید پسرا از چه جور دخترایی خوششون میاد ، چه چیزهایی را دوست دارند و شما همان ها را برای جذب پسر مورد علاقتان به کار بگیرید.

 



:: بازديد از اين مطلب : 431
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : یک شنبه 28 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

آیا به پسری علاقه مند هستید اما مطمئن نیستید که این او هم شما را دوست دارد یا نه؟ احساس می‌کنید به شما توجه دارد اما دقیقاً نمی دانید که این احساس واقعی است یا زاییده خیالاتتان؟ از کجا بفهمیم پسری دوستمان دارد ؟ چگونه بفهمیم پسری دوستمان دارد یا دارد ما را بازی می دهد؟
اگر به این فکر می کنید که پسر مورد نظرتان به شما علاقه دارد یا نه، خواندن این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله می خواهم علائمی که نشان می دهد یک پسر عاشق شما است یا نه را آموزش دهم.
از کجا بفهمیم پسری دوستمان دارد
۱- اگر پسری شما را دوست داشته باشد به علایق و خواسته های شما توجه زیادی نشان می دهد. او دوست دارد بداند که شما به چه چیزهایی علاقه دارید و از چه چیزهایی بدتان می آید. وقتی علاقه مندی هایتان برای پسر مهم باشد و به دنبال جمع آوری این اطلاعات در مورد شما باشد یعنی واقعا دوستتان دارد.
جمع آوری این اطلاعات به دو صورت است:
مستقیم: گاهی در صحبت ها از موضوعات مورد علاقه تان سوال می کند یا ممکن است از شما بپرسد که از زندگی تان چه می خواهید و چه آرزوهایی دارید.
غیر مستقیم: از دوستان و اطرافیانتان بدون این که شما مطلع شوید درباره علاقه مندی های شما سوال می کند.
۲- وقتی فهمید به چه چیزهایی علاقه دارید یکدفعه علایق خود را به سمت و سوی چیزهایی که شما دوست دارید تغییر می دهد. مسائلی که قبلاً برایش هیچ جاذبه ای نداشتند اما چون مورد علاقه شماست را دوست دارد امتحان کند. مثلاً علاقه مند شدن و خوردن غذای خاصی که شما دوست دارید. گاهی هم سعی می کند درباره موضوعات مورد علاقه شما صحبت کند تا از این طریق بتواند دل شما را بیشتر به دست بیاورد.
از کجا بفهمیم پسری دوستمان دارد
۳- اگر پسری از ته قلب به شما علاقه داشته باشد دوست دارد زمان زیادی را با هم سپری کنید. هر چقدر هم که سرش شلوغ باشد اما باز هم زمانی را برای بودن در کنار شما در نظر می گیرد. برای باهم بودن لازم نیست حتما دلیل و یا برنامه ای وجود داشته باشد اگر از دیدن شما واقعا خوشحال می شود یعنی خیلی دوستتان دارد.
مثلا اگر مجبور است که به سفر کاری برود قبل از رفتن به شما زنگ می زند و می خواهد حتما شما را ببیند. یا اگر از او بخواهید برایتان کاری انجام دهد با اینکه سرش شلوغ است و زمان خالی ندارد اما برنامه آن روز را به نحوی تغییر می دهد که حتماً به کار شما را انجام دهد.
۴- پسری که از صمیم قلب به شما علاقه مند است شما را به دوستان و حتی خانواده اش معرفی می کند و البته این کار را با افتخار انجام می دهد. اگر مدتی است که با پسری آشنا شدید اما هنوز وجود شما را از همه مخفی می کند و وقتی به او می گویید که چرا به خانواده ات نمی گویی دلیل موجه و قانع کننده ای نمی یابید، زنگ خطری برای شماست. چون ممکن است شما را برای هوا و هوس چند روز خوشگذرانی خود بخواهد.
از کجا بفهمیم پسری دوستمان دارد
۵- در فکر ازدواج با شماست .وقتی پسر شما را دوست داشته باشد برای ازدواج پیش‌قدم می شود. اگر هر موقع حرف از ازدواج به میان می آید بحث را عوض می کند یا از جواب دادن طفره می رود و یا بهانه های بیهوده می آورد و ازدواج را به تاخیر می اندازد، باید به علاقه او شک کنید. زیرا پسری که شما را دوست داشته باشد به خاطر ترس از دست دادن شما فوراً پیشقدم می شود.
شما می توانید او را امتحان کنید مثلاً به او بگویید خواستگاری زنگ زده که سمج است و می خواهد هر چه زودتر به او جواب دهم. از او بخواهید هر چه سریع تر تکلیفتان را روشن کند. اگر به فکر آمدن به خواستگاری شما افتاد که خیلی خوب است اما اگر باز هم طفره رفت باید به عشق او شک کنید.

به دوست پسرم چی بگم

۱- درباره موضوعاتی که طرف مقابلتان به آنها علاقه مند است حرف بزنید و او را تشویق کنید در مورد خودش و کارهایش با شما حرف بزند. از او سوالاتی بپرسید که می دانید از جواب دادن به آنها لذت می برد.

هیچگاه صحبت های خود را در مورد مطالبی که با او اختلاف نظر دارید شروع نکنید که با این کار وجه خود را در مقابل او خدشه دار می کنید.

بعد از کلی صحبت با سهیلا خانم و ارائه راهکارهایی فهمیدم آن پسر به ماشین، انواع مدل های آن و لوازم جانبی و … علاقه بسیاری دارد. به دختر خانم گفتم اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببر تا بتوانی هم صحبت خوبی برای او باشی و از سوالاتی پیرامون این موضوع بپرسی. بعد از مدتی دختر به من مراجعه کرد و می گفت: باورتان نمی شود از وقتی درباره علایق او حرف می زنم انگار دلش می خواهد زمان بیشتری با هم باشیم و به تازگی او هم در مورد علاقمندی های من صحبت می کند.

۲- با دوست پسرم چه حرفی بزنم؟ اخبار و موضوعات روز را دنبال کنید. به روزنامه‌ها و خبرها توجه کنید، همیشه یک چیز جالب برای شروع یک گفتگو در آنها وجود دارد. خواندن بعضی مطالب در کتابها هم می تواند موضوع صحبت خوبی باشد. البته در کنار این ها، موضوعات مربوط به بعضی از فیلم‌ها و سریال‌ها هم برای حرف زدن جالب هستند.

چگونه یک پسر را عاشق خود کنیم

۳- به دوست پسرم چی بگم ؟ به محیط اطراف خود توجه کنید. بد نیست کمی تمرکزتان را گسترده‌تر کنید، به اطرافتان نگاه کنید. گاهی چیزهای جالبی در محیط اطرافتان برای شروع گفتگو وجود دارد. مثلاً صدای موزیک ماشین در حال رد شدن، کتاب‌ها و فیلم‌های توی قفسه در یک مهمانی، لباس جالب یک نفر، همه موضوعات خوبی برای حرف زدن هستند. به اطراف نگاهی بیندازید. ببینید آیا چیزی هست که ارزش صحبت کردن داشته باشد یا نه.

 

چگونه پسری را جذب کنیم ؟ خیلی از مواقع در اطرافتان پسری را می بینید که آنقدر عاشق و دلباخته دوست دخترش شده است که به جز او به هیچ دختر دیگری فکر نمی کند و در آخر هم با هم ازدواج می کنند و شما پیش خود می گویید: ای کاش من هم می توانستم پسری را جذب کنم.

ممکن است پسر مورد علاقه تان را ماهها زیر نظر گرفته باشید و به او فکر کنید و به امید جذب پسر سعی و تلاش خود را می کنید با او ارتباطی دوستانه و صمیمی برقرار کنید اما عاقبت به آنچه می خواهید نمی رسید و او را از دست می دهید. چرا؟ چگونه یک پسر را جذب خود کنیم ؟

اگر دوست دارید یاد بگیرید « چگونه پسری را جذب کنیم » این تکنیک مهم را بخوانید. موفقیت در روابط و جذب پسر مورد علاقتان راه و روشی آموختنی دارد.

چگونه پسری را جذب کنیم

تکنیک جذب پسر : در ابتدای دوستی خود را به او نزدیک کنید، سپس سعی کنید او خودش را به شما نزدیک کند.

برای جذب پسر مورد علاقتان با این تکنیک باید این دو قدم را بردارید:

قدم اول برای جذب پسر : در ابتدای رابطه با پسر زیاد معاشرت کنید و همدیگر را ببینید. هر چه بیشتر با او ارتباط نزدیکی داشته باشید شما را بیشتر دوست خواهد داشت. تجربه ثابت کرده است که اگر با یک فرد خاص پی در پی رو به رو شوید نسبت به آن شخص علاقه مندتر می شوید.

[quote]دیوید لیدمن متخصص رفتارشناسی انسانها می گوید: هر چه بیشتر با شخصی ارتباط داشته باشید آن شخص شما را بیشتر دوست خواهد داشت.[/quote]

به همین دلیل اوایل آشنایی با پسر از اینکه غیر قابل دسترس، فراری و دور باشید، بپرهیزید. در عوض به دنبال بهانه های مختلف باشید که وقت خود را با او بگذرانید. مثلاً با او قرار بگذارید و سعی کنید در دیدارهایتان او را جذب خود کنید. از او درباره علاقه مندی هایش سوال کنید، حرف بزنید و کمتر از موضوعات مورد علاقه خود حرفی به میان بیاورید.

قدم دوم برای جذب پسر : بعد از این که اطمینان حاصل کردید که پسر هم جذب شما شده این قدم را بردارید. در این قدم دیگر نباید بیش از حد به پسر نزدیک شوید و همیشه کنارش باشید. همیشه در کنار هم بودن، باعث می شود حس قشنگ دلتنگی از بین برود و شما تکراری به نظر بیایید. همیشه در دسترس بودن شما سبب کاهش ارزش و شأن شما می شود. بنابراین بعد از مدتی باید دیدارهایتان را کم کنید و کم کم خود را کمی از او دور کنید.

اگر بتوانید این کار را انجام دهید، به شما تبریک می گویم زیرا شما قانون کمیابی را اجرا کردید.

بنابراین برای جذب پسر مورد علاقتان در ابتدا با او باشید و سپس کمیاب گردید، آنگاه مشاهده خواهید کرد محبوب تر می شوید.

چگونه یک پسر را جذب خود کنیم

در رابطه خود اعتدال را رعایت کنید. همیشه در دسترس پسر نباشید تا هر وقت خواست بتواند شما را ببیند یا بخواهد صحبت کند. ضرب المثلی هست که می گوید: گاهی دوری، دوستی می‌آورد.

زیاد در دست و پایش نباشید. یاد بگیرید كه گاهی جواب رد بدهید. مدام تلفن را در دست نگیرید که چکار می کنی، چکار می کنم، کجایی، کجایم، چطوری، چطورم و … .

دائماً به او زنگ نزنید تا گزارش کارهای روزانه به او بدهید. بعضی مواقع موبایلتان را خاموش کنید یا هر وقت تماس گرفت به گونه ای جواب ندهید که انگار منتظرش بودید. بلکه حتی گهگاه خیلی شتاب زده جواب دهید و بگویید: «کار دارم بگذار برای بعد». کنجکاوی پسر را تحریک کنید. اجازه دهید در ذهنش این سوال بوجود آید که چکار می کند که نمی تواند جواب دهد؟ هیچ وقت نباید طوری نشان دهید که انگار بیکار کنار تلفن نشسته‌اید و منتظر تماس او هستید، حتی اگر واقعاً اینطور باشد!

سر خود را شلوغ کنید، خودتان را تغییر دهید و تعجبش را جلب کنید، زندگی شما فقط حول او نمی چرخد. و به او نشان دهید که درگیر کارهای زیادی هستید. و خلاصه برای زندگیتان برنامه ریزی داشته باشید تا بیکار نباشید. در دسترسش نباشید. بگذارید دنبالتان بگردد و دلش برای شما تنگ شود و در این موقع است که او سعی می کند خودش را به شما نزدیک کند.

یکی از سوالاتی که معمولا برای دختر خانم ها پیش می آید این است که: چگونه با دوست پسرم ازدواج کنم

اگر شما از آن دسته از دخترانی هستید که مدتی است با پسری رابطه دارید اما دلتان می خواهد هر چه زودتر تکلیف خود را مشخص و این دوستی را به ازدواج تبدیل کنید به این نکات مهم توجه کنید.

چگونه با دوست پسرم ازدواج کنم

این ۴ نکته مهم را حتماً در ازدواج با دوست پسر خود در نظر بگیرید:

۱- هیچ گاه برای ازدواج به پسر فشار نیاورید. اصرار بیش از حد و عجله شما، جایگاه شما را در پیش چشم او پایین می‌آورد و حتی بعد از ازدواج با به وجود آمدن یک مشکل و گله و شکایت از سوی شما به راحتی می گوید: «خودت خواستی. من که اصراری به این ازدواج نداشتم.»

۲- به جای اینکه مدام از او بخواهید به خواستگاری تان بیاید، بفهمید به چه دلیل آمادگی ازدواج را ندارد. می‌توانید در این مورد با هم صحبت کنید و دلایلی که باعث عدم آمادگی او برای ازدواج می شوند را دریابید. شاید شما بتوانید به او در برطرف کردن‌شان کمک کنید و شاید این دلایل به شما برای صبر بیشتر انگیزه دهند.

چگونه با دوست پسرم ازدواج کنم ؟ فرض کنید پسر مورد علاقه تان به اتمام نرسیدن تحصیل، رفتن به خدمت سربازی یا مسائل مالی را دلیلی بر عدم آمادگی اش برای ازدواج عنوان می کند. شما باید با توجه به این مواردی که می گویم تصمیم بگیرید که آیا انتظار فایده ای دارد یا نه؟

چند سال دارید؟ آیا صبر کردن باعث می شود سن مناسب ازدواج را از دست بدهید؟

خواستگارانی خوب دارید یا نه؟ گاهی شما موارد مناسب زیادی را به خاطر پسر رد می کنید و بعد از چند سال می بیند که پسر به تعهدش که همان ازدواج با شما بوده عمل نمی کند و خیلی راحت قول و قرارهایش را به هم می زند. در اینجاست که شما افسوس سالهای برباد رفته و فرصت های طلایی که از دست دادید را می خورید.

چه مدت زمان از شما می خواهد که صبر کنید. آیا زمان زیادی است یا نه؟

مجموع این پاسخ ها به تصمیم گیری شما کمک می کند.

۳- اگر پسر از شما مهلتی برای رسیدن به خواسته هایش خواست و قرار بر این شد که بعد از تحقق برنامه‌هایش به خواستگاری‌تان بیاید، چاره‌ای جز انتظار ندارید. فقط سعی کنید با همفکری هم، پیش‌نیازهای رسیدن به این اهداف را مشخص کرده و مهلتی مشخص را تعیین کنید. در این مدت بهتر است میزان تلاش او برای تحقق وعده‌هایش را زیر ذره‌بین بگذارید.

۴- اگر بعد از مهلت تعیین شده باز هم بهانه ‌تراشی کرد و و دلایلی را مطرح کرد که از نظر شما و اطرافیان‌تان قابل ‌قبول نبودند، بدانید که شما در حال ازدست دادن فرصت خود برای ازدواج هستید و بیهوده به این ارتباط دل بسته‌اید.

در بیشتر مشاوره هایم با دخترانی رو به رو می شوم که از من می پرسند: « چگونه یک مرد را عاشق خود کنیم »

مثلاً یکی از مراجعینم تعریف می کرد: مدتی است که با مردی آشنا شدم. من او را خیلی دوست دارم و ایشان هم به من علاقه دارد اما هنوز خود را به طور کامل متعهد نکرده و تا به حال صحبتی از ازدواج به میان نیاورده است. احساس می کنم باید بیشتر از قبل او را عاشق و دلبسته خود کنم تا به هیچ کس جز من برای ازدواج فکر نکند.

اگر در فکر این هستید که خود را به مرد دلخواهتان نزدیکتر و رابطه تان را گرم تر و صمیمی تر کنید و دوستی تان را به ازدواج تبدیل کنید، به این نکته کاربردی و مهم خوب توجه کنید.

چگونه یک مرد را عاشق خود کنیم

یکی از راه های عاشق كردن مردان این است که مرد مورد علاقه تان را تایید و تحسین کنید.

خصوصیات خوب شخصیتی، رفتاری و موفقیت های مرد را نادیده نگیرید. هر شخصی درطول زندگی نیاز به تایید ویژگی های مثبتش و موفقیت هایش دارد. این نیاز مانند نیاز به غذا و استراحت مداوم است.

در پاسخ به سوال « چگونه یک مرد را عاشق خود کنیم » باید بگویم که به دنبال فرصت هایی برای تایید نامزدتان باشید. بدانید با اجرای این تکنیک مورد استقبال او قرار می گیرید و در پیش چشمانش عزیزتر خواهید شد.

بهترین تعریف برای تایید، ستایش است. هرگاه مرد را به خاطر کاری که انجام داده ستایش کنید اعتماد به نفس و انگیزه اش افزایش می یابد. اگر او به موفقیتی هر چند کوچک دست پیدا کرده، بی تفاوت و سرسری از آن نگذرید. هر کاری که از دستتان بر می آید انجام دهید تا به او بفهمانید موفقیت های او برای شما با ارزش و مهم است.

فرض کنید نامزدتان در حال راه اندازی کسب و کاری است. در طول این مدت سعی کنید مثل یک همراه و همدل در کنارش باشید در شکست ها و سختی ها او را دلداری دهید و در پیشرفت ها او را تحسین کنید و موفقیت هایش را جشن بگیرید.

پسری به من مراجعه کرده بود و تعریف می کرد: حدود یک سالی است با دختری آشنا شدم و قصد ازدواج با او را دارم. من خیلی او را دوست دارم اما او یک عیب بزرگ دارد که به تازگی فکر مرا به خود مشغول کرده است.

من ۶ ماه پیش کسب و کاری را راه اندازی کردم و خدا را شکر اوضاع خوب است. اما او در این مدت ۶ ماه از کارهایی که می کنم هیچ چیزی نمی پرسد. انگار برایش مهم نیست وقتی هم خودم از موفقیت هایم تعریف می کنم خیلی معمولی برخورد می کند و بعد بحث را به موضوعی دیگر که خود دوست دارد تغییر می دهد. من هر کاری می کنم برای آینده مان است. دوست دارم به من انگیزه و انرژی دهد و هنگامی که در کارم با مشکلی بر می خورم همراه و همدل من باشد اما متاسفانه این طور نیست.

اگر دختر این نکته طلایی را می دانست و در موفقیت ها نامزدش را تایید و تشویق می کرد. هیچگاه پسر از ازدواج با او دلسرد نمی شد. پس این تکنیک با ارزش می تواند پاسخ خوبی به سوال « چگونه یک مرد را عاشق خود کنیم » باشد.

آیا خواستگاری دختر از پسر درست است ؟ از قدیم تا به امروز رسم بوده که پسر از دختر خواستگاری کند. پسر به هر دختری که علاقه مند شود براحتی خواسته قلبی خود را مطرح می کند. اما خواستگاری دختر از پسر مقوله ای هست که در کشور ما چندان رایج نیست.

چرا یک پسر می تواند خیلی راحت از دختر مورد علاقه اش خواستگاری کند اما دختر نمی تواند؟

آیا با خواستگاری دختر از پسر موافقید ؟

خواستگاری دختر از پسر

اگر خواستگاری دختر از پسر به صورت پیشنهاد مستقیم باشد ممکن است آغازگر مشکلات دیگری در رابطه شود و بعدها هم در زندگی مشترک تاثیرات نامطلوبی بگذارد. بنابراین هیچ‌گاه رو در رو و مستقیم به پسر پیشنهاد ازدواج و این که به خواستگاری شما بیاید، ندهید.

حال باید چکار کرد ؟ چگونه از پسری خواستگاری کنیم ؟ اگر مدت زیادی صبر کرده اید اما خبری از خواستگاری پسر و پیشنهاد ازدواج نیست، بهتر است به صورت غیرمستقیم و نامحسوس خواسته تان را بیان کنید. یک پیشنهاد غیرمستقیم، می تواند تکلیف تان را تا حدی روشن کند.

چگونه از پسر خواستگاری کنیم ؟ اگر شما به صورت مستقیم از پسر خواستگاری کنید و پیشنهاد ازدواج دهید، معمولا عقب نشینی می کند و حالت دفاعی به خود می گیرد. او پیش خود خیال می کند که شما دختر جلف و سبکی هستید و یا بی شوهری شما را به دادن این پیشنهاد مجبور کرده است. بنابراین بهتر است ابتدا زمینه را مهیا کنید و کمی منتظر بمانید.

چگونه دختر از پسر خواستگاری کند ؟

نحوه و روش خواستگاری دختر از پسر : این سه تکنیک را برای خواستگاری از پسر به کار بگیرید. اگر این مراحل را با موفقیت طی کنید امکان خواستگاری پسر از شما چند برابر می شود.

۱- اول اینکه می توانید به پسر بگویید خواستگاری زنگ زده و پدر و مادر شما مصر برای ازدواج شما با او هستند، یا مدتی است خواستگاران زیادی زنگ زدند اما شما هر دفعه با بهانه های مختلف خواستگاران را رد می کنید. بعد از او بخواهید تکلیف شما را هر چه سریع تر روشن کند. با این حرف، اگر خواهان شما باشد از ترس از دست دادن شما و اینکه مبادا خانواده تان شما را به فرد دیگری بدهند فوراً بری خواستگاری اقدام می کند.

۲- دوم اینکه می توانید به ایده هایی که در زمینه ازدواج دارید اشاره کنید. مثلاً بگویید ارتباط هدفدار را می پسندید، خیلی با طولانی شدن زمان دوستی های قبل از ازدواج موافق نیستید، دوست ندارید هر روز با یک پسر باشید و … .

در این مورد صحبت کنید و به عکس العمل های او خوب توجه کنید. اگر پسر بعد از اینکه حرف های شما را شنید، صحبت را عوض کرد یا نشان داد که مخالف شما فکر می کند، بهتر است وقت خود را تلف نکنید.

۳- اگر فرد مورد اعتمادی و رازداری را می شناسید که با پسر رابطه خوبی دارد و از طرف دیگر شما می توانید حرف دلتان را به او بزنید، از او کمک بگیرید. مثلاً از آن فرد بخواهید به گونه ای که پسر متوجه نشود شما پشت این ماجرا هستید، با او صحبت کند و نظر او را در مورد شما جویا شود. اینکه آیا پسر قصد ازدواج با شما را دارد یا نه فقط برای خوش گذرانی و تفریح باشماست. بعد اگر نظر پسر نسبت به شما مثبت است او را تشویق به ازدواج کند.

 

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که با دوست پسرتان قرار می گذارید اما موضوع برای حرف زدن با دوست پسر خود ندارید و نمی دانید چه حرف هایی با او بزنید.

قبل از ملاقات بارها از خود می پرسید: با دوست پسرم درباره چی حرف بزنم ؟

هنگامیکه کنار او می نشینید سکوتی بین شما حاکم است که آزارتان می دهد. در ذهنتان به دنبال موضوعی برای صحبت می گردید اما موضوع برای صحبت با دوست پسر خود پیدا نمی کنید.

اگر این اتفاق زیاد برایتان می افتد و این سکوت‌ها بیش از اندازه طول می‌کشند، بد نیست این راهکارها را برای یافتن موضوع برای حرف زدن با دوست پسر خود به کار بگیرید تا در نظر او دختری خوش صحبت و جذاب به نظر برسید.

موضوع برای حرف زدن با دوست پسر

۱- آدم‌ها همیشه دوست دارند که درمورد چیزهایی که دوست دارند حرف بزنند. پس درباره موضوعاتی که طرف مقابلتان به آنها علاقه مند است حرف بزنید و او را تشویق کنید در مورد خودش و کارهایش با شما حرف بزند.

هیچگاه صحبت های خود را در مورد مطالبی که با او اختلاف نظر دارید شروع نکنید که با این کار وجه خود را در مقابل او خدشه دار می کنید.

مطمئن باشید صحبت در مورد موضوعات مورد علاقه پسر خیلی بیشتر از آب‌و‌هوا یا هر بحث دیگری او را به هیجان خواهد آورد. ناراحت نباشید که مجبورید فقط گوش دهید. زیرا با این کار بیشتر از قبل دل او را به دست می اورید و حتی ممکن است کم کم به دانستن در مورد علایق شما روی آورد.

شاید بپرسید: با دوست پسرم راجع به چی حرف بزنم

به طور مثال در مورد خواننده و آهنگ ها، فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی، غذاها و خوراکی هایی ها، کسب و کار و شغل موردعلاقه اش، سفرهایی که تاکنون رفته و … خلاصه به هر موضوعی که علاقه مند است صحبت کنید.

۲- برای فهمیدن علایق او می توانید از اطرافیان، دوستانش یا خود او به طور غیر مستقیم سوال کنید. با این کار می توانید موضوع واسه حرف زدن با دوست پسر خود بیابید.

۳- وقتی فهمیدید به چه چیزهایی علاقه دارد باید بعد درباره آن موضوعات تحقیق و مطالعه کنید تا آگاهی خود را در آن زمینه ها بالا ببرید و بتوانید به راحتی با او درباره آن موضوعات صحبت کنید. وقتی او ببیند مسائل مورد علاقه اش را از زبان شما می شنود، شما اطلاعات کافی در این زمینه دارید و با اشتیاق درباره آن صحبت می کنید، عشق او نسبت به شما چندین برابر خواهد شد به گونه ای که او شما را نیمه گمشده خود خواهد دید.

 



:: بازديد از اين مطلب : 420
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : یک شنبه 28 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

هیتر برقی

بخاری برقی یکی از لوازم برقی خانگی است که به حد وفور در اختیار مصرف کنندگان می‌باشد. زیرا بازده گرمایی آن زیاد است و آلودگی آن در مقایسه با آلودگی ناشی از سوختهای مثل نفت ، گاز و زغال سنگ خیلی پایینتر است. قیمت هیتر برقی از این وسیله بیشتر برای تولید حرارت در حمام استفاده می‌شود.
ساختمان بخاری برقی

    المنت :

    المنت عبارت است از یک مقاومت مفتولی که به دور سرامیک یا آجر نسوز پیچیده شده است و چون جریان برق از آن بگذرد، حرارت تولید می‌کند. هیتر برقی صنعتی جنس این نوع مقاومت‌ها از کرم‌ نیکل یا کرم آلومینیوم است و با توانهای مختلف ٥٠٠ وات ، ١٠٠٠ وات ، ١٥٠٠ وات و در اندازه‌های ٢٠ و ٢٥ و ٣٠ سانتیمتر در بازار موجود می‌باشد. هنگام تعویض یک مقاومت جدا از توان ، به طول آن نیز باید توجه نمود.

    عایق بین المنت و بدنه :

    این عایق که از جنس چینی است، جهت استقرار پایه‌های المنت بر روی صفحه بخاری مورد استفاده قرار می‌گیرد، که علاوه بر عایق بودن از مقاومت حرارتی خوبی برخوردار هستند.

    بدنه :

    بدنه بخاری برقی هیتر برقی کم مصرف معمولا از فلز ساخته می‌شود. چون بهتر از بدنه پلاستیکی یا کائوچویی می‌تواند در مقابل حرارت زیاد دوام بیاورد. بدلیل فلزی بودن بدنه و حفظ ایمنی در مقابل برق گرفتگی تمهیداتی برای اتصال برق بخاری بکار گرفته می‌شود. که از آن جمله می‌توان به استفاده از سرامیک و چینی به عنوان عایق در ترمینال‌های ارتباطی و استفاده از وارینش به عنوان حفاظ پوششی اشاره کرد.هیتر برقی فن دار جنس وارینش معمولا از الیاف نسوز است، و مقاومت آن در برابر حرارت بسیار زیاد است. متاسفانه امروزه در ساخت وارینش از الیاف نامرغوب فراوان استفاده می‌شود، که سبب ناپایداری آن در برابر حرارت می‌شود. از این جهت باید در تعویض وارینش به کیفیت جنس آن توجه شود.

    کلید:

    کلید بخاری‌های برقی در دو نوع ساده و لامپ‌دار تولید شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد بخاری برقی فن دار کم مصرف. این کلیدها معمولا آمپراژ بالایی دارند و آن به خاطر جریان مصرفی بالای بخاری است. تعداد کلیدهای بخاری بسته به تعداد المنت متفاوت است. امروزه از بخاری‌های سه المنتی با سه کلید و یا دو کلید ، زیاد استفاده می‌شود. استفاده از مقاومت سری در کلید به منظور محدود کردن ولتاژ دو سر لامپ و نیز کاهش جریان عبوری از آن است. اندازه مقاومت‌ها متفاوت است ولی اغلب در حدود ١٥٠ کیلو اهم می‌باشد.

    سیم رابط :

    سیم رابط همان هادی مسی است که چون باید توانایی عبور دادن جریانهای بالا را داشته باشد، سطح مقطع آن حداقل ١.٥ میلیمتر مربع در نظر گرفته می‌شود. بدلیل ارتباط نزدیک آن با حرارت ، بر روی آن پوشش (الیاف نسوز و یا الیاف نخی معمولی) کشیده می‌شود.

عیب یابی و تعمیر بخاری برقی کم مصرف خانگی
بخاری برقی اصلا گرم نمی‌کند.

    کلید خراب است : کلید را تعویض کنید.
    سیم رابط قطعی دارد : قطعی را برطرف کرده ، در صورت لزوم آن را تعویض کنید.
    اتصال سیم رابط به بخاری درست صورت نگرفته است : اتصالها را یکی به یکی بررسی کنید و آنها را برقرار کنید.
    دوشاخه یا پریز خراب است : آنها را چک کرده و در صورت لزوم تعویض یا تعمیر کنید.

بخاری اتصال بدنه دارد.

    عایق بین المنت و بدنه از بین رفته است : آن را تعویض کنید.
    در محل ورود سیم رابط به بخاری اتصال برقرار شده یا سیم رابط با بدنه ارتباط پیدا کرده است : اتصال را برطرف کنید. معمولا علت اتصال سیم های رابط مرغوب نبودن وارینش است لذا از وارنش مرغوب استفاده کنید.
منبع: هیتر برقی صبا هواساز



:: بازديد از اين مطلب : 475
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : دو شنبه 22 آذر 1395 | نظرات ()